יום שישי י"ח בניסן תשפ"ד 26/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

ראש הממשלה: אין התקדמות בעסקת שליט

ראש הממשלה מנמיך הבוקר ציפיות, ואומר כי הדיבורים על "פריצת דרך" בעסקת שליט – לא מבוססים. "יש יותר מדי דיבורים על גלעד שליט. מעבר לכך, יש הרבה הגזמה והרבה מידע לא מדויק. אנחנו מחויבים להחזירו בריא ושלם", אמר נתניהו בישיבת הממשלה

דוד שמואלי י' באלול תשס"ט - 30/08/2009 11:27
בעוד כלי התקשורת, בעיקר בעולם הערבי, מדווחים ללא הרף על התקדמות משמעותית בעסקת שליט, מנמיך הבוקר (א') ראש הממשלה בנימין נתניהו את הציפיות, ואומר: העסקה רחוקה מסיום.
 
בפתיחת ישיבת הממשלה בירושלים אמר נתניהו: "אנחנו לא עומדים בפני פריצת דרך מחר או מחרתיים. הדיבורים על כך לא מבוססים. יש יותר מדי דיבורים על גלעד שליט. מעבר לכך, יש הרבה הגזמה והרבה מידע לא מדויק. אנחנו מחויבים להחזירו בריא ושלם", אמר נתניהו.
 
אמש פרסם השבועון הגרמני "דר שפיגל", כי המשא-ומתן לשחרור גלעד שליט הגיע לרגע הקריטי, כאשר הצעה ישראלית חדשה הועברה באמצעות המתווך הגרמני לחמאס, ולפיה ישוחררו 450 מחבלים של החמאס ובתמורה יוחזר לישראל החייל החטוף גלעד שליט.
 
לפי הדיווח, דרש המתווך הגרמני תשובה סופית מהחמאס תוך יומיים. העיתון דיווח עוד, כי מדובר בשלב א' של העסקה, כאשר לאחר שחרור החייל החטוף ישוחררו עוד מחבלים הכלואים בישראל.
 
בדיווח אחר, בעיתון הפלסטיני "אל מנהאר", נאמר כי העיסקה בין ישראל לחמאס הושלמה, וכי ממתינים רק לאישור הממשלה בישראל.
 
ביום שישי דיווח העיתון הערבי "אל-חיאת" היוצא לאור-בלונדון, כי ההתקדמות בין הצדדים משמעותית, וכי בתחילת השבוע יגיע לקהיר ראש הלשכה המדינית של הארגון, חאלד משעל, כדי לדון עם המצרים בפרטי העסקה ואף לאשרה.
  1. 2. הפעם נתניהו נגרר
    יוסי 30/08/2009 12:17
    אני חושב שהפעם נתניהו נגרר לרעש התקשורתי מסביב, הוא היה צריך להמשיך בשתיקה שלו.
  2. 1. נמאס כבר מהדיבורים
    ציפי 30/08/2009 11:34
    שיפסיקו כבר לדבר ויעשו משהו