יום חמישי י"ח באדר ב תשפ"ד 28/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

איטליה תומכת בוועדה שמינתה ישראל

סגן שר החוץ, דני אילון, נפגש היום (ד') עם בכירים ברומא. אילון דן עם מארחיו על המצור בעזה ועל אירועי המשט. אילון קרא למערב לא להזניח את הטיפול בסוגיה האירנית. "איראן נשארה האיום הגדול על האזור". האיטלקים הביעו תמיכה בוועדה שמינתה ישראל

יוסי בלוך, ד' בתמוז תש"ע - 16/06/2010 17:36

סגן שר החוץ,דני אילון, נפגש היום (ד') ברומא עם בכירים בממשל. אילון פגש בין השאר את מקבילתו, סגנית שר החוץ האיטלקי גב' סטפניה גבריאלה אנסטסיה קרקסי , יו"ר הפרלמנט Gianfranco Fini, בכירים באופוזיציה ובכירים נוספים בממשל.

בביקורו דן אילון עם מארחיו בנושא המשט והמצור על עזה. האיטלקים הביעו את תמיכתם בועדת החקירה שהקימה ישראל בנושא המשט, כמו כן, האיטלקים הביעו הבנה לעמדתה של ישראל בנושא המצור על עזה. סגן השר אילון הודה למארחיו על תמיכתם בזכותה של ישראל להגן על עצמה.

במסיבת עיתונאים ברומא נשאל אילון על המצור בעזה. אילון ענה: "לצערי, חמאס הוא זה שיצר את המצור על הפלסטינים בעזה. עתיד המצור תלוי אך ורק בחמאס. ברגע שחמאס יקיים את שלושת התנאים של הקהילה הבינלאומית המצור יסתיים". 

אילון הדגיש בדבריו כי אסור לקהילה הבינלאומית להסיח דעתה מאיראן. "איראן היא מקור כל הדברים השליליים באזור. איראן נשארה האיום הגדול והמרכזי על האזור בכלל ועל הפלסטינים בפרט. איראן תמשיך במאמציה למנוע שלום באיזור", התריע אילון.

סגן שר החוץ קרא לאיטליה ולחברי הפרלמנט האירופאי להטיל סנקציות נוספות על איראן. "אנחנו צריכים לנצל את החלטת האו"ם האחרונה בנוגע לסנקציות על איראן וליישם שכבה נוספת של סנקציות דרך הפרלמנט האירופאי ומדינות אירופה כמו איטליה".