יום שישי י"ח בניסן תשפ"ד 26/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

חולניות: איראן משיקה אתר של אנטישמיות והכחשת שואה

איראן, המעודדת אנטישמיות והכחשת שואה, מפרסמת היום השקה חגיגית של אתר מפלצתי, שמוקדש 'לכל מי שנרצח בשם השואה'. היהודי משתמש בצלב הקרס כדי לסחוט כספים, וממציא מספרים הזויים של נרצחים כדי להתעלל בפלסטין. מבחיל

איתן פריד, כ"ה באב תש"ע - 05/08/2010 14:29
לזאת לא ציפינו: (או שכן) סוכנות הידיעות הרשמית של איראן פרסמה היום (ה') את השקתו החגיגית של אתר שכל מטרתו הינה: הכחשת השואה ואנטישמיות נוטפת. האתר כולו מאוייר בקריקטורות מבחילות שמעוותות את הדמות היהודית ומציג את מספר ששת מליון הקדושים שנרצחו בשואה כ... מליוני דולרים.

הסיפור המטורף שאותו מספר האתר, שנפתח בשפות: ערבית, פרסית ואנגלית, הינו סיפור של סחיטת כספים בשם השואה. בקריקטורה מוצג צלב הקרס הנאצי הידוע לשמצה, כמקור מוצלח אותו שומרים 'הציונים' כבבת עיניהם, ל- כסף.

 קריקטורת דף הבית באתר המבחיל []

באיור חולני מוצגת אירופה כמחוברת לצינורות חליבה, היוצאים ממכונת 'הולוקסט' - שואה (holocaust). היטלר מוצג, למעשה, כמושיען של הציונים, באשר סיפק להם את כלי הנשק 'לגרש אומה שלימה מארצה'. את סיפור השואה מוצג היהודי ככותב באפו הארוך והמחודד, ודוקר באמצעותו את העולם כולו.

מ. ביג'אני וב. ביטאראף, מחברי הספר המקוון, המאוייר בקריקטורות אנטישמיות שלא נראו עד כה,  מקדישים בציניות מרושעת את הספר "לכל מי שנרצח בשם השואה". השניים מכנים את השואה גם בכינויי חיבה ומסבירים כי מטרתו של האתר: "להזים את השקר והקונספירציה של 'רצח מתוכנן של שישה מליון יהודים במשך מלחמת העולם השניה', שקר שבשלו כבשו הציונים את פלסטין ומבצעים בה פשעים במשך שנים".

מלחמת העולם השניה מתוארת באתר כבית יוצר ליהודים. סימני מגן דוד מעטרים כל עמוד, והשואה מוגדרת כ"שקר שבחסותו החריבו הציונים את פלסטין".

אם למישהו עדיין היה ספק באשר ליחסי הידידות עם איראן, ולריסון הכחשת השואה העולמית, הרי שכעת מתבררות הספיקות.

כן יאבדו כל אויביך ה'.

  []