שבת י"ט בניסן תשפ"ד 27/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

8 עצורים בנצרת בחשד לביצוע עבירות ביטחון

התארגנות טרור נוספת בנצרת: השב"כ עצר שמונה צעירים תושבי נצרת בחשד לסחר בנשק ושימוש לא חוקי בנשק. העצורים חשודים גם שתכננו לרצוח יהודים ואף לפגוע באפיפיור בעת בשיקר בנצרת בשנה שעברה. הפרקליטות: יש קשר בין החוליה לרוצחי נהג המונית בנצרת

יוסי בלוך, ד' באב תש"ע - 15/07/2010 17:35
הותר לפרסום: השב"כ עצר לאחרונה שמונה ערבים תושבי נצרת בחשד שסחרו בנשק והתכוננו לרצוח יהודים. בנוסף תכננו חברי החוליה לרצוח את האפיפיור.

העצורים נעצרו לפני חודש בחשד לעבירות שונות שעניינן שימוש בלתי חוקי בנשק, אחזקת נשק וסחר בנשק, ובכתב האישום נגדם נטען כי היו מעורבים בפעילות ג'יהאד: "הנאשמים, לבד ובהרכבים שונים, גלשו באתרי אינטרנט איסלאמיים קיצוניים שעסקו בנושאי ג'יהאד ואמצעי לחימה, טרור ונשק, ודיברו ביניהם על ג'יהאד תוך שהם בוחנים אפשרויות למימושו".

שמונת העצורים הם בשנות העשרים המתקדמות ועצור אחד מהם קטין.

מכתב האישום עולה כי הנאשמים שוחחו ביניהם על אפשרות להשיג נשק ולפגוע ביהודים באמצעותו, בנוסף ביקשו הנאשמים לפגוע בחיילים ישראלים.

שניים מהחשודים העלו אפשרות לפגוע באפיפיור בעת ביקורו בנצרת בשנה שעברה. חלק מהנאשמים בקשו לנסוע לצ'צ'ניה וליטול חלק בפעילותם שך הבדלנים המוסלמים במדינה. באחת מהפעמים ניסה אחד מהחשודים להצית כנסיה אולם בעקבות שער ברזל בכניסה אליה הוא נכשל במשימתו.

החשודים קשורים לצעירים נוספים שנעצרו לפני מספר שבועות בחשד להתארגנות טרור בהשראת אל קעידה וברציחתו של נהג המונית, יפים ויינשטיין.

פרקליטיהם של הנאשמים האשימו כי לא ניתן להם עד עתה לעיין בחומר החקירה. אחד הפרקליטים אמר כי ברור לו שבמהלך המשפט "יתברר הכל כעורבא פרח".