יום ראשון כ' בניסן תשפ"ד 28/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

מנכ"ל בזק קיבל קלסר משרדי מלא בתלונות

המחאה הועילה: בזק נכנעה לצרכנים ותבהיר מהיום כי שירות הכוכבית בשירות 144 – בתשלום

ראובן שטיין י"ח בחשון תש"ע - 05/11/2009 15:48

חברת התקשורת "בזק" נכנעה לדרישת המועצה הישראלית לצרכנות ומאות צרכני החברה, ופרסמה הבהרה קטנה, המבשרת כי שירות הכוכבית באמצעות שירות מודיעין 144 - הינו בתשלום.

מנכ"ל בזק הופתע לקבל בבוקרו של יום שני מתנה לא שגרתית: קלסר משרדי ובו מאות מכתבי צרכנים, שדרשו מבזק ליידע אותם בזמן אמיתי לגבי עלות השיחות של כוכבית 144. במהלך
השבוע העבירה המועצה לצרכנות למייל האישי של מנכ"ל בזק את מכתבי הצרכנים.

המועצה לצרכנות פנתה לפני יותר משנתיים לחברת "בזק" בבקשה ליידע בדבר מחירושל שירות הכוכבית, כפי שנדרשעל פי חוק הגנת הצרכן, המחייב עוסק המציע רכישת נכס שירות בשיווק מרחוק לגלות לצרכן,בין היתר, את עלותו.

מאחר ובזק לא נענתה, יצאה המועצה לצרכנות בסוף השבוע שעבר בקריאה לפנות למנכ"ל בזק אישית, בדרישה להפסיק את המחדל המתמשך וליידע את הציבור כי השימוש בשירות הכוכבית כרוךבתשלום בתקליט המציע את השירות.


מאות צרכנים פנו בגלל היוזמה של המועצה לצרכנות למנכ"ל בזק, בדרישה ליידע בדבר מחירו
של שירות הכוכבית. אחרי שקיבלה את מאות המכתבים, בזק נכנעה לצרכנים והוסיפה למענה הקולי שלה ב 144 הבהרה: שירות הכוכבית – בתשלום.


ההיענות ההמונית והמיידית של המערך הארצי של המועצה, מעיד כי הצרכנים מוכנים להתגייס לשינוי התנהלות בלתי הוגנת ופוגענית של גופים עסקיים גדולים.