חדשות
מנכ"ל בזק קיבל קלסר משרדי מלא בתלונות
המחאה הועילה: בזק נכנעה לצרכנים ותבהיר מהיום כי שירות הכוכבית בשירות 144 – בתשלום
חברת התקשורת "בזק" נכנעה לדרישת המועצה הישראלית לצרכנות ומאות צרכני החברה, ופרסמה הבהרה קטנה, המבשרת כי שירות הכוכבית באמצעות שירות מודיעין 144 - הינו בתשלום.
מנכ"ל בזק הופתע לקבל בבוקרו של יום שני מתנה לא שגרתית: קלסר משרדי ובו מאות מכתבי צרכנים, שדרשו מבזק ליידע אותם בזמן אמיתי לגבי עלות השיחות של כוכבית 144. במהלך השבוע העבירה המועצה לצרכנות למייל האישי של מנכ"ל בזק את מכתבי הצרכנים.
המועצה לצרכנות פנתה לפני יותר משנתיים לחברת "בזק" בבקשה ליידע בדבר מחירושל שירות הכוכבית, כפי שנדרשעל פי חוק הגנת הצרכן, המחייב עוסק המציע רכישת נכס שירות בשיווק מרחוק לגלות לצרכן,בין היתר, את עלותו.
מאחר ובזק לא נענתה, יצאה המועצה לצרכנות בסוף השבוע שעבר בקריאה לפנות למנכ"ל בזק אישית, בדרישה להפסיק את המחדל המתמשך וליידע את הציבור כי השימוש בשירות הכוכבית כרוךבתשלום בתקליט המציע את השירות.
מאות צרכנים פנו בגלל היוזמה של המועצה לצרכנות למנכ"ל בזק, בדרישה ליידע בדבר מחירו של שירות הכוכבית. אחרי שקיבלה את מאות המכתבים, בזק נכנעה לצרכנים והוסיפה למענה הקולי שלה ב 144 הבהרה: שירות הכוכבית – בתשלום.
ההיענות ההמונית והמיידית של המערך הארצי של המועצה, מעיד כי הצרכנים מוכנים להתגייס לשינוי התנהלות בלתי הוגנת ופוגענית של גופים עסקיים גדולים.