יום שני כ"א בניסן תשפ"ד 29/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

הסוף לממתקים ברשתות השיווק?

הצעת חוק חדשה מבקשת לאסור הצבת ממתקים ופרסום לממתקים, סמוך לקופות במרכולי השיווק

שמואל ברזל ח' באב תשס"ט - 29/07/2009 12:36
אם עד היום התרגלנו לדוכני הממתקים בתור לקופה במרכול השיווק, כדי שבעל החנות או רשת השיווק יעשה עלינו עוד קופה בדרך לתשלום בקופה – לא עוד.
 
הצעת חוק חדשה של חבר הכנסת דני דנון, קובעת כי תיאסר הצבת מיני מתיקה או פרסומות למיני מתיקה, בסמיכות לקופות במרכולי השיווק.
 
דנון טוען, כי כלי השיווק הנפוץ של ניצול זמן ההמתנה הממושך בסמוך לקופות כדי לפתות את הלקוחות במיני מתיקה, למרות שמוצרים אלו לא היו בתכנון הקניה, יוצרת קושי רב ביותר בקרב הורים לילדים, אשר נאלצים אף להתמודד עם לחץ מנטאלי לרכישה, הן מצד הילדים והן בשל הבושה שנוצרת בגין הסירוב לילדים בסמוך ללקוחות סמוכים וזרים.
 
"יש לשים קץ לניצול הציני של חולשת ההורים לילדיהם, על ידי אנשי השיווק שרק כסף עומד לנגד עיניהם. דברי מתיקה אשר מוצבים בסמיכות לקופות מהווים 'מלכודת דבש' לילדים ו'מסחטת כסף' להורים, שנאלצים, לעיתים בלית ברירה, להיענות לדרישות הילדים ולבזבז כסף שלמשפחות רבות בתקופה זו אין אותו", אמר ח"כ דנון.