יום חמישי י' בניסן תשפ"ד 18/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

4 ליש"ט לכרטיס טיסה - שווה לעמוד

חברת הטיסות המוזלות "ריאנאייר" הודיעה כי היא בודקת אפשרות למכירת כרטיסי טיסה מוזלים בסך 4 ליש"ט לנוסעים שיסכימו לטוס בעמידה. הנוסעים-העומדים יהיו קשורים במתקן בטיחות דמוי אלונקה ניצבת. טיסה נעימה!

יוסי בלוך, כ"ב בתמוז תש"ע - 04/07/2010 15:07

טיסה בעמידה - שווה לנסות? חברת הטיסות המוזלות (Low cost) "ריאנאייר" הודיעה כי היא עורכת בדיקות בדבר האפשרות להציע כרטיסי טיסה למרחקים קצרים תמורת 4 ליש"ט בלבד. מדוע כל כך זול? פשוט כי לא יהיו מקומות ישיבה והכרטיסים יימכרו לנוסעים שיסכימו להעביר את הטיסה בעמידה. בנוסף, החברה תגבה מנוסעיה תשלום עבור שימוש בחדרי השירותים במטוס.

לפי הדיווח שהתפרסם בעיתון ה'סאן' הבריטי, הודיע מנכ"ל "ריאנאייר", מייקל או'לירי, כי החברה שלו תחל בבדיקות בטיחות למושבים "אנכיים" ולצורך כך היא פנתה ליצרנית המטוסים "בואינג", לשם בדיקת האפשרויות הטכניות ל ייצור מתקנים אנכיים לנוסעים. בנוסף, פנתה "ריאנאייר" למנהל התעופה באירלנד בבקרשה לקבלת אישורים לתכנית החדשנית.

לפי התכנית, יבוטלו עשר שורות המושבים בסוף 250 מטוסי "ריאנאייר" ובמקומן יותקנו 15 שורות של מושבים אנכיים. בנוסף, יוצאו שני חדרי השירותים בירכתי המטוס מתוך הנחה שיהיה פחות צורך בחדרי שירותים אם יגבה תשלום עבור השימוש בהם.

במידה ותאושר תהכנית, תהיה אפשרות להוסיף לכל טיסה עוד כ-50 נוסעים דבר המהווה חיסכון של ממש לחברה. הנוסעים בעמידה יהיו קשורים ברצועות בטיחות לבסיס שנראה כאלונקה ניצבת.

בכירים ברשויות התעופה בבריטניה אמרו ל-BBC כי ספק אם הרעיון יאושר בבדיקות הבטיחות.