יום שישי י"ח בניסן תשפ"ד 26/04/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

מה המצב?

מה המצב?

בהמשך להצלחה מרחיב מותג בדין extra את סדרת מרככי הכביסה המרוכזים עם 2 ניחוחות חדשים לשיפור מצב הרוח בדין extra בניחוח חבצלת מעורר ובדין extra בניחוח פרחי בר

איתמר רוזן, ח' באלול תש"ע - 18/08/2010 11:15
מותג בדין מבית יוניליוור, המוביל את שוק מרככי הכביסה בישראל, ממשיך את ההצלחה של סדרת מרככי הכביסה המרוכזים – בדין extra ומשיק שני ניחוחות חדשים.- בדין extra בניחוח חבצלת מעורר ובדין extra בניחוח פרחי בר.
 
לפני כשנה וחצי השיק בדין את סדרת מרככי הכביסה בדין extra ופתח למעשה קטגוריה חדשה בתחום מרככי הכביסה – מרככי כביסה מרוכזים. הסדרה מציעה מרככי כביסה מרוכזים פרי פיתוח יוניליוור העולמית, המעניקה אסקטרא ריח לאורך זמן, הכל בפקק אחד קטן. מאז שהושקה, זכתה הסדרה להצלחה מרובה בקרב ציבור הצרכנים ואף זכתה בתואר מוצר השנה בזכות בחירה של ציבור הצרכנים.

סדרת בדין extra פותחה בעקבות סקרים שערכה יוניליוור בקרב צרכניות מהם עלה כי נושא הריח החזק ולאורך זמן הינו בעל החשיבות הגבוהה ביותר בקרב צרכניות ובפרט כשמדובר בכביסה. ריח מסמל ניקיון, רעננות ותחושת ביטחון, ריח טוב מבגדי ילדים נותן לאמהות תחושה טובה. עוד ציינו הצרכניות כי היו רוצות אריזה נוחה יותר לשימוש (פחות גדולה), וריכוך גבוה.

השקת הניחוחות החדשים תלווה בקמפיין רחב היקף.

בדין extra בניחוח פרחי בר (בבקבוק ירוק) ובניחוח חבצלת מעורר (בבקבוק אדום)  מוצעים כיתר מוצרי הסדרה, בבקבוק קומפקטי  בנפח 960 מ"ל כשפקק אחד קטן מספיק למכונה אחת עם כביסה במשקל 4 ק"ג. כל בקבוק מספיק ל- 24 כביסות. מחיר מומלץ לצרכן של  כ-  21 ₪.

עוד בסדרת בדין אקסטרא:
סחלבים (ורוד), שושן צחור (כחול) ולבנדר (סגול), פרחי אביב (לבן).