יום רביעי ט"ז בניסן תשפ"ד 24/04/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

פינוק – עכשיו גם בתחליבי רחצה!

פינוק – עכשיו גם בתחליבי רחצה!

מי שהסתקרן לדעת מה אומרים הטיזרים הריקים של קבוקי שמפו פינוק מקבל את התשובה הריחנית: מותג טיפוח השיער הוותיק פינוק ממנף את נכסיו ומרחיב את פעילותו לתחום תחליבי הרחצה עם סדרת מוצרים לכל המשפחה

איתמר רוזן, ז' באלול תש"ע - 17/08/2010 11:11
מותג טיפוח  השיער הוותיק והאהוב פינוק, מבית יוניליוור מרחיב את פעילותו בתחום הטיפוח ומשיק סדרת תחליבי רחצה לכל המשפחה תחת המותג.

סדרת תחליבי הרחצה המפנקים של פינוק כוללת 8 מוצרים: תחליב רחצה בניחוח פינוק קלאסי, תחליב רחצה בניחוח מלפפון ומלון, תחליב רחצה בניחוח לבנדר ווניל, תחליב רחצה בניחוח רוח ים, תחליב רחצה בניחוח סיגליות, תחליב רחצה בניחוח מנגו ומנדרינה, תחליב רחצה בניחוח קוקוס טרופי ותחליב רחצה בניחוח חמאת קקאו המוצעים בבקבוקים בעיצוב המזוהה עם מותג פינוק בצבעוניות המותאמת לניחוח.

מותג פינוק הינו אחד מותג טיפוח השיער המוביל בישראל. המותג הושק בשנות ה- 80 והיה אחד המוצגים הראשונים שהציע לשוק הישראלי סדרת מוצרי לשיער המותאמים במיוחד לתנאי האקלים בארץ ולשיער הישראלי. עם השנים התחזק המותג ותפס עמדת מובילות בתחום טיפוח השיער, וזאת בזכות הניחוח המוכר ואהוב שלו ובזכות היותו מזוהה עם ישראליות ומשפחתיות.

שולי כרמל, מנהלת שיווק תחום הטיפוח ביוניליוור ישראל: "פינוק הינו מותג שהוא חלק מהמקלחת הישראלית. בשל ערכיו החזקים  החלטנו להרחיב את המותג לקטגוריה נוספת מעולם הרחצה – עולם תחליבי הרחצה, אשר נמצא מתאים בשל גודלו והפוטנציאל שלו וכן בזכות הרלוונטיות של הניחוח גם בקטגוריה זו.
ממחקרים שערכנו עולה כי הפרמטר  החשוב ביותר לצרכן בבואו לבחור סבון רחצה, הוא הריח. לפינוק ניחוח מנצח והיה זה אך טבעי להציעו לצרכן גם בפורמט של תחליבי רחצה. אנו בטוחים כי סדרת התחליבים תהנה מנכסיו של המותג ותתפוס את מעמדה בקטגוריה כמוצר לכל המשפחה, בדומה למעמדו של המותג בקטגוריית מוצרי השיער."

השקת הסדרה תלווה בקמפיין רחב היקף תחת המסר "מהיום – גם תחליב רחצה זה פינוק" הכולל אינסרט בעיתונות וסידרת מודעות, סידרת שילוט חוצות, תשדירי רדיו ופעילות קד"מ ייחודית.

סדרת תחליבי הרחצה של פינוק מוצעת במחיר של  12.99 – 14.99 ₪ לבקבוק בנפח 700 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק, רשתות הפארם וחנויות נבחרות.