יום שישי י"ח בניסן תשפ"ד 26/04/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

ספר

מאזן אימה

מאזן אימה

מחבר: נחמן גרשונוביץ
מו"ל: פנתר
הכריכה האחורית של הספר:
אסור לאיש לדעת במה הוא עוסק. גם לא האנשים הקרובים אליו ביותר, אשתו וילדיו. הקונפליקט הפנימי מחריף, בנסותו לשלב חיי דת בעלי ערכים מוסריים עליונים עם תחבולות של רצח ותופת.

שם הקוד שלו 'הסוכן האוניברסאלי 003', והוא סוכן חשאי.

הוא בעל ידע בשפות וגינוני תרבות, הבנה מעמיקה בתחום הנפץ וההריסה, יש לו ידע מקיף בהפעלה ואלתור של כלי נשק והוא מנוסה בקרבות ובתכסיסים מסוכנים.

עכשיו הוא שקוע עד צוואר בהגנה על חייו של 'איש הקוקוס המוזהב', וזו מטלה שהולכת ונעשית מסובכת במיוחד לאור העובדה שמתאם התנקשויות נודע מברלין, קיבל תשלום על עיון בפנקס המתנקשים שלו, כדי להגות את 'איש הקוקוס המוזהב' מן המסילה.

במהלך ההגנה, נקרא 003 לבדוק אחר שרשרת של אירועים הרסניים וחסרי פשר המתרחשים באופן אקראי במדינות שונות סביב הגלובוס. 003 חוצה יבשות ומותיר אחריו דם ואש ותימרות אשן, בדרכו אל המטורף שמאיים על שלום העולם.

כאשר מתגלה שמישהו מתוך 'המחלקה' שמפעילה את 003, קשור בדרך כלשהי אל הפשע הנורא, הופך המצוד למרוץ נגד הזמן.

בתוך פרשיית הריגול מנסה 003 לשלב את עיסוקו החשאי ונסיעותיו בעולם, יחד עם גיחות אל החברותא כדי שלא יפסיד את סדר הלימוד, וגם טיפול בתקרית חינוכית עם הבת שלו.

(מגיש: הערשל הקורא)
  1. 1. נהניתי
    אבי שכטר 11/06/2009 22:19
    ספר נחמד ומעניין מאד
    מתאים לגיל הנעורים