יום ראשון כ' בניסן תשפ"ד 28/04/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

אנ"ש

דינר לטובת איגוד מוסדות ויז'ניץ בארה"ק התקיים בארצות הברית

במעמד נשאו דברים מנהלי המוסדות שנסעו במיוחד לכבוד המעמד. הרה"צ רבי ישראל הגר נשא דברי ברכה מיוחדים

יוחנן וייסברג ט"ז בחשון תש"ע - 03/11/2009 07:36
מעמד רב רושם התקיים השבוע במוצאי שבת עת התכנסו חסידי ואוהדי בית ויז'ניץ לסעודת מלוה מלכה ודינר השנתי לטובת איגוד מוסדות ויז'ניץ בארה"ק, המעמד התקיים ברוב פאר והדר באולמי "תפארת מדרכי" בבורו-פארק.

פתח את המעמד האורח הרב צבי פייביש מילר שיחי' סמנכ"ל איגוד מוסדות ויז'ניץ בארה"ק, ואודה נרגשות לקהל הרחב שהגיע על אף המצב הכספי השורר בעולם, אך עם כל זאת הגיעו לתרום ולפתוח את הלב והכיס להצלת המוסדות הק' הנמצאים במצב כספי קשה במיוחד.

לאחר מכן הזמין את הרב בנימין זאב כהן מנכ"ל המוסדות, שסיפר את החוויה שעבר עליו כשהציע לו הרה"צ רבי ישראל הגר שליט"א את התפקיד, אך פחד ממה יאמרו הבריות, שאינו חסיד ואיך לוקח את התפקיד בניהול מוסד חסידי, אך הרה"צ שליט"א לא הבין מה הנפק"מ, ואמר כולנו בני איש אחד נחנו, ואין שום נפקא מינה בין חסיד לאינו חסיד. העיקר שינהל את המוסד בטוב וברחמים.

בסיום דבריו הוזמן לשאת דברים הנואם הכבוד, הגאון רבי משה טוביה ליעף שליט"א רב אגודת ישראל בפלטבוש, שהרחיב בדבריו שעה ארוכה בזכיה העצומה שיש לקהל לתמוך בלב רחבה ובנפש חפצה בממלכת התורה והחסידות, המגדלים שם דורות בחינוך הטהור, בהנהגותיו הק' של כ"ק מרן האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א יאריך ה' ימיו ושנותיו מתוך בריאות גופא, כן סיפר על הזכיה לעמוד לימין מוסדות אשר עיניו של ידיד נפשו הרה"צ רבי ישראל הגר שליט"א פקוחה על הנעשה ונשמע.

לסיום נשא דברים הרה"צ רבי ישראל הגר שליט"א שנשא את המשא המרכזי ודיבר אודות החובה הפשוטה שיש על כל אחד ואחד לעמוד בימים אלה אשר המצב הכספי אינו משביע רצון בשום מוסד, לעמוד לימין המוסדות שבהם התחנך.

בסיום נשא דברי ברכה ונשא תפילה לאדון הכל שממרומים יתנו אך טוב וחסד לתורמים ולעומדים לימין המוסדות הק'.



אתרוג
  [צלם]
אתרוג
[צלם]
אתרוג
  [צלם]
אתרוג
[צלם]
אתרוג
  [צלם]
אתרוג
  [צלם]
אתרוג
  [צלם]
אתרוג
  [צלם]
אתרוג
  [צלם]
אתרוג
[צלם]
אתרוג
  [צלם]
אתרוג
  [צלם]
אתרוג
  [צלם]
אתרוג
  [צלם]
אתרוג
  [צלם]
אתרוג
  [צלם]
אתרוג
  [צלם]
אתרוג
  [צלם]