יום שישי י"ח בניסן תשפ"ד 26/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

אולמרט שב אמש - בכיר נעצר

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, קיצר את שהותו בחו"ל ושב הלילה לישראל. מוקדם יותר אמר אולמרט, כי אם יתבקש "יתייצב לכל חקירה שיידרש". אמש נעצר בכיר מאד לשעבר בעירית ירושלים בחשד למעורבות בפרשיה הסבוכה

אהרן שיין, ל' בניסן תש"ע - 14/04/2010 18:49
התפתחות: ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, שב הלילה לישראל. אולמרט שב לאחר שקיצר את שהותו בחו"ל. בעבר הודיע אולמרט כי אם יתבקש לכך יתייצב לכל חקירה שיידרש. אמש עצרה המשטרה בכיר מאד לשעבר בעיריית ירושלים, בחשד למעורבות בפרשיה.

ראש הממשלה לשעבר אולמרט שב אתמול בלילה לישראל. אולמרט ירד מהמטוס ופנה מיד אל מכוניתו בלא ששוחח עם עיתונאים שחיכו לו ליד כבש המטוס. מוקדם יותר היה בכוונתו של אולמרט לבקר מחר באושוויץ ולנחות בישראל רק ביום שישי בבוקר, אולם עתה קיצר אולמרט לפתע את שהותו בחו"ל.

יועץ התקשורת של אולמרט, אמיר דן, הודיע כי "לאור הפרסומים בימים האחרונים שרק הולכים וגוברים, לפיהם המשטרה מעוניינת לחקור את אולמרט לגבי מעורבותו כביכול בפרשת הולילנד, החליט אולמרט לקצר את נסיעתו שתוכננה מראש ולחזור לארץ עוד הלילה".

היועץ הדגיש כי "אולמרט מכחיש כל קשר לפרשה, אך הצהיר באופן ברור כבר לפני שבוע כי יגיע לכל חקירה במידה ויידרש לכך, וכך בכוונתו לעשות עם הגיעו לארץ".

לדברי דן, "כולנו כבר ראינו כיצד כותרות גדולות ונחרצות בתחילתה של חקירה משתנות מקצה לקצה לאחר זמן, כאשר העובדות האמיתיות מתחילות להתברר".

המשטרה עצרה אמש בכיר מאד לשעבר בעירית ירושלים, בחשד למעורבות בפרשיה הסבוכה.

הבוקר נעצר בכיר נוסף שכיהן בעבר כסגן ראש עיר בירושלים.

מי זה א"א?

הבוקר פורסם ב'מעריב' כי בחקירתו של אחד מהמעורבים בפרשה הסבוכה בחשד שנתן שוחד לבכירים, נשאל האיש על ידי חוקריו שהציגו לו מסמך שמתועדת בו העברת כספים סדירה לאדם ששמו נכתב בראשי תיבות – א"א. החוקרים שאלו את הנחקר מיהו אותו א"א? הנחקר השיב להם: אני לא יודע, אולי אורי אבנרי.