יום שני י"ב באייר תשפ"ד 20/05/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

סופו של גלעד שליט, רון ארד?

קמפיין חדש עלה היום לאוויר, המשווה בין החייל החטוף גלעד שליט לנווט הנעדר רון ארד. הסרטון ממחיש כיצד גלעד שליט הופך לרון ארד. צפו בתמונות

ראובן שטיין, ו' בניסן תש"ע - 21/03/2010 21:25

 קמפיין פרסומי חדש עלה לאוויר היום (א') באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי, לטובת שחרורו של החייל החטוף זה ארבע שנים בעזה, גלעד שליט. בני משפחתו של גלעד ותומכיהם מבקשים להזהיר באמצעות הקמפיין כי גורלו של גלעד יהיה דומה לזה של רון ארד, הנווט הנעדר.

הוריו של גלעד, אביבה ונועם שליט, נועדו היום עם מזכ"ל האו"ם, באן קי-מון.לדבריהם, מזכ"ל האו"ם הביע סימפטיה, תמיכה והבנה מקסימאלית למצבם ולסיוט שהם עוברים. "במהלך הפגישה אמר באן כי יקרא פעם נוספת למנהיגי העולם לסייע להשיב את גלעד הביתה", אמר שליט האב.

כפי שפרסמנו, צפויים הוריו של גלעד שליט לצאת לז'נבה, שם ייפגשו עם גורמים בנציבות האו"ם לזכויות האדם, וינאמו בדיון מיוחד של מועצת זכויות האדם.

ממטה המאבק לשחרור גלעד נמסר, כי מטרת הנאום היא למחות על כך שביקורת האו"ם על יישום דו"ח גולדסטון ע"י ישראל לא כללה כל התייחסות לסוגיית שליט.

 [צלם]
[צלם]
 [צלם]
 [צלם]