שבת י"ט בניסן תשפ"ד 27/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

אולטימטום לאיראן: עד סוף החודש

דובר הבית הלבן הצהיר היום במסיבת עתונאים כי לא חל שינוי בתאריך היעד שנקבע לאיראן להידברות: עד סוף החודש. קנצלרית גרמניה אמרה כי יש לפעול בסנקציות נגד איראן במידה וזו לא תביע שקיפות לגבי תוכניותיה הגרעיניות

ראובן שטיין ט"ז בכסלו תש"ע - 03/12/2009 18:31
דובר הבית הלבן אמר היום בתדרוך עיתונאים כי התאריך שקבעו בעבר כיעד להידברות עם איראן נותר כשהיה, והוא עד סוף השנה הנוכחית, פחות מחודש ימים.

קאנצלרית גרמניה אנגלה מרקל אמרה כי איראן מותחת את החבל וכי מעמידה במבחן את סבלנותה של מדינות המערב, שיצטרכו לנקוט בסנקציות אם לא יתחדשו השיחות בנושא הגרעין.

מרקל נועדה עם נשיא ברזיל ואמרה לו כי לברזיל ולמדינות המערב אינטרס משותף כי איראן תביע שקיפות בתוכניותיה הגרעיניות.

בתוך כך, נועד היום נשיא סוריה, בשאר אסד, עם מזכ"ל המועצה העליונה לביטחון באיראן ואמר בתום הפגישה כי הוא תומך בזכותה של איראן לפתח טכנולוגיה גרעינית וזכותה להעשיר אורניום. "מדינות החתומות על האמנה למניעת הפצת נשק גרעיני יכולות להעשיר אורניום לצרכים אזרחיים", אמר אסד.

נשיא איראן מחמוד אחמדיניג'אד, אמר אתמול כי בכוונת ארצו להעשיר אורניום לדרגה של 20% , ותעשה כל שהיא צריכה בשביל תוכניתה הגרעינית.

עוד אמר אחמדיניג'אד כי ישראל לא תוכל לעשות דבר לעצור את תוכנית הגרעין של איראן. "בשל הלחץ הכבד שהופעל על-ידי מספר מעצמות, סבא"א העבירה החלטה לא חוקית נגד האומה האיראנית, אך נמשיך להעשיר אוראניום".
  1. 1. תמונה מרהיבה
    לב יהודי 03/12/2009 20:33
    אם הייתם מקטינים את תמונת הרשעים וכדומה [עדיף לא להכניס כלל], ובמקום זה להגדיל תמונות מדמות צורת גדולי ישראל - להבדיל אלף הבדלות, הי' מסוגל יותר ליראת שמים !