יום שישי י"ח בניסן תשפ"ד 26/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

פרס לאסד: "מו"מ עכשיו, ללא מתווכים וללא תנאים"

בנאום שנשא הלילה נשיא המדינה שמעון פרס בבית הנבחרים בברזיל, קרא פרס לאסד: "בוא למשא ומתן ישיר ומיידי - ללא מתווכים, ללא תנאים וללא דחיות". לדבריו, במו"מ שכבר התנהל צומצמו פערים, ובעוד צעדים ספורים יהיה ניתן לברך על המוגמר

דוד שמואלי כ"ג בחשון תש"ע - 10/11/2009 21:46
נשיא המדינה שמעון פרס קורא למנהיג סוריה, בשאר אסד, להחיות את תהליך השלום עם מדינת ישראל.
 
בנאום שנשא הלילה (ג') בפני בית הנבחרים הברזילאי פנה פרס לאסד ואמר: "היכנס עימנו למשא ומתן ישיר ומיידי - ללא מתווכים, ללא תנאים וללא דחיות".
 
כזכור, רק אמש יצא הנשיא אסד בהתבטאות מאיימת ולפיה ארצו שומרת לעצמה את זכותה להתנגדות, במידה ורמת הגולן לא תוחזר אליה על ידי הסכם שלום.
 
בנאומו התייחס פרס גם לסוגיה הפלסטינית, ואמר כי מדינת ישראל "מכירה בזכות העם הפלסטיני למדינה משלו, ומוכנה לויתורים קשים וכואבים כדי לאפשר את הקמת המדינה הפלסטינית". לדברי פרס, במשא-ומתן שהתנהל עד הלום צומצמו פערים, ובעוד צעדים ספורים יהיה ניתן אף לברך על המוגמר.
 
עוד שיבח פרס את ברזיל בדבר התנגדותה לאיומי ההשמדה שאיראן מפנה כלפי מדינת ישראל, על רקע ביקורו המסתמן בדרום אמריקה של נשיא הרפובליקה האיסלאמית, מחמוד אחמדינג'אד.
  1. 1. צריך ללמוד מפרס
    יצחק 11/11/2009 13:50
    מפרס הבלתי נלאה אפשר ללמוד מוסר - אל יאוש נסה שוב ושוב. נקווה שבמקרה זה הוא לא יצליח.