יום שישי י"ח בניסן תשפ"ד 26/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

ראש ממשלת טורקיה: מעדיף לשוחח עם נשיא סודן על פני נתניהו

ראש ממשלת טורקיה אמר כי הוא מעדיף לשוחח עם הרודן נשיא סודן עומר אל-באשיר הנאשם בפשעי מלחמה על פני ראש ממשלת ישראל נתניהו. בדבריו אמר כי "לא הייתי מסוגל לדבר עם נתניהו בנינוחות, אבל הייתי יכול לשוחח כך עם באשיר"

דוד שמואלי כ"א בחשון תש"ע - 08/11/2009 21:09

טורקיה לא חוסכת במאמצים לחבור לציר הרשע: ראש הממשלה הטורקי רג'פ טאיפ ארדואן אמר לפני שעה קלה כי היה מעדיף להיפגש עם נשיא סודן, עומר אל-באשיר, המואשם בפשעי מלחמה ואף בפשעים נגד האנושות, על פני ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו. 

בשיחה לסוכנות הידיעות הטורקית תקף ראש ממשלת טורקיה בחריפות את ישראל בעקבות מבצע "עופרת יצוקה". בדבריו אמר כי "לא הייתי מסוגל לדבר עם נתניהו בנינוחות, אבל הייתי יכול לשוחח כך עם באשיר. הייתי אומר לו בנינוחות, 'מה שעשיתם הוא לא בסדר'. הייתי אומר זאת בפניו. מדוע? כי מוסלמים לא יכולים לעשות רצח עם".


ארדואן הודיע במהלך השבוע שעבר כי באשיר מוזמן לבקר בטורקיה ללא חשש, מאחר ואין בכוונתו להסגיר אותו. על פי כתב האישום שהוגש נגד באשיר, "גורמים וסוכנים" שנשלטו על-ידו רצחו לכל הפחות 35 אלף אזרחים, וגרמו ל"מותם האיטי" של בין 80 אלף ל-265 אלף בני אדם, שהוצאו בכוח מבתיהם בגין הלחימה בחבל דרפור. 


יצוין, כי לפני שעה קלה אמר נשיא סוריה, בשאר אסד, כי אם טורקיה רוצה לעזור לארצו, מוטל עליה לשמור על יחסים טובים עם מדינת ישראל. אסד אמר בשיחה לעיתון הטורקי "הורייט" כי אנקרה תיווכה בין ישראל לסוריה בצורה מוצלחת במשך שמונה חודשים, וכי זו העבירה מסר חשוב למערב. "על טורקיה לשמור על יחסים טובים עם ישראל. אחרת, כיצד תוכל למלא תפקיד משמעותי בתהליך השלום", אמר.

  1. 2. טורקיה הצבועה והגזענית
    מיכאל עכו 09/11/2009 12:09
    טורקיה מטיפה מוסר לישראל , זה אותה טורקיה שביצעה את רצח העם הארמני(רובם נוצרים), כמליון וחצי ארמנים נרצחו, בכונת מכוין, באמצעות שריפה, הטבעה, הרעבה, שחיטה, ירי, צעדות מוות, לא כתוצאה ממלחמה בשטח בנוי שבתווך כמליון אזרחים(שבהכרח מביאה לפגיעה באזרחים) כמו שארע בעופרת יצוקה, ישראל עשתה מאמצים עילאים למנוע פגיעה באזרחים, כל צבא אחר בעולם שהיה נלחם במיתאר דומה לזה שצהל נלחם בעזה היה גורם לפגיעה רבה יותר באזרחים וזאת אקסיומה, הטורקים מחו כליל מאות כפרים כורדים בהפצצות בלא אבחנה, שבהם נהרגו אלפי אזרחים, הטורקים חוקקו חוק ב1983 שמטרתו מחיקת הזהות והשפה הכורדית, אותם טורקים טבחו כרבע מליון אשורים(נוצרים) אותם טורקים טבחו במיעוט היוני(נוצרים)
  2. 1. אין בעיב דבר עם נשיא סודן וגם תבקש
    ניר 08/11/2009 21:14
    ממנו עזרה כאשר יהיו אצלכם רעידות אדמה