יום שישי כ"ה בניסן תשפ"ד 03/05/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

המח המעוות מאחורי אחמדינאג'ד - הופך לשר

האיש שעומד מאחורי הכחשת השואה של אחמדינאג'ד מונה לשר התרבות ויוכל לסגור כלי תקשורת שלא יישרו קו אחיד עם הממשל

איתן פריד ט"ו בחשון תש"ע - 02/11/2009 19:34

המח המעוות מאחורי נשיא איראן, מחמוד אחמדינאג'ד, מונה היום (ב') לשר התרבות. מוחמד עלי רמין, מיועציו הבכירים של הצורר האיראני, הנודע בהיותו מכחיש שואה אנטישמי, נחשב למח העומד מאחורי עמדותיו המעוותות של אחמדינאג'ד, ובעבר נרשמו התבטאויות אנטישמיות קשות שלו נגד העם היהודי בכלל ומדינת ישראל בפרט.


בעקבות מינויו היום, יוכל שר התרבות במסגרת תפקידו החדש, לסגור כלי תקשורת איראניים שיעזו למתוח ביקורת אודות התנהלות הממשל, בכך צפוייה להתחזק עוד יותר מדיניות הדיכוי הממשלתית את כלי התקשורת  הרפורמיסטים באיראן, לאחר שכמה גופים תקשורתיים כבר נסגרו בתקופה האחרונה ועשרות עיתונאים נעצרו.


בין התבטאויותיו הידועות של שר התרבות האנטישמי החדש, נודעת אמירתו כי אדולף היטלר לא היה אלא... יהודי, וכי את השואה הוא יצר כדי להוביל להקמת המדינה היהודית בישראל.


רמין, אשר נחשב להיסטוריון בעל השכלה גבוהה, אמר בעבר כי אינו מכחיש את השואה, כי אם דורש לחקור שאכן דבר כזה התרחש אי פעם.
בדבריו מצוטט רמין כאומר, שהיהודים הם המקור להפצת המחלות בעולם, משום שאינם מקפידים על כללי הגיינה נאותים, והם "עם מלוכלך".
מהיום, כאמור, הוא יהיה הממונה על עיצוב תרבותה של אזרחי הרפובליקה המוסלמית כולה.