יום ראשון כ"ז בניסן תשפ"ד 05/05/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

סרק-סרק: איים לרצוח את אובמה - ומאבטחי הנשיא פשטו על השכונה החרדית

תושב ויליאמסבורג שהתרברב כי ירצח את הנשיא השחור ברק אובמה, נחקר ממושכות על-ידי ה-FBI

יוסף פפר, ניו-יורק י' בחשון תש"ע - 28/10/2009 20:13
זהו סיפור הזוי, שמראה עד כמה האבטחה המוצבת על נשיא ארה"ב, ברק אובמה, מגיעה אפילו לשכונה החרדית ויליאמסבורג.
 
הסיפור הבא התרחש בימים האחרונים ומתפרסם כאן לראשונה: בביתו של הנגיד ר' ברוך מושקוביץ, בעל 'מכניס אורחים' ידוע ומפורסם, שבביתו סועדים כל סוגי האנשים המדברים על הא ועל דא, הוסבה יום אחד השיחה על נשיא ארה"ב, ברק אובמה.
 
אחד הסועדים החל לתקוף את הנשיא האמריקני על מעשיו ועמדותיו, והוסיף: "הוא מסכן את עצמו. מישהו עוד עלול להרוג אותו". כאשר אחד הנוכחים שאל את הדובר מי יהרוג אותו? השיב האיש: "אני".
 
לא חלפו אלא מספר ימים, ולפתע פשטו כוחות גדולים של ה-FBI על ביתו של האיש. הוא עצמו גם נעצר לחקירה ממושכת, שנערכה בשיתוף פעולה בין ה-FBI ויחידת האבטחה האישית של הנשיא אובמה. בתום חקירה ממושכת הוברר, כי האיש לא ממש התכוון ברצינות לפגוע בנשיא, והוא שוחרר.
 
אך התעלומה הגדולה עדיין נותרה: מי הוא זה שהעביר לסוכני ה-FBI את מה שאמר אותו אדם בחצי-הומור, שבא לסעוד בביתו של מכניס האורחים, ר' ברוך מושקוביץ?
 
נציין, כי העובדה שאובמה הוא הנשיא השחור הראשון, וכן בגלל עמדותיו השמאליות, מקבלת יחידת האבטחה שלו יותר משלושים איומים על חייו מדי יום. הכוחות המיוחדים המאבטחים את הנשיא מטפלים מדי יום בכל האיומים, כמו במקרה הזה, שהוא ככל הנראה הראשון המגיע מתוך השכונה החרדית ויליאמסבורג.
  1. 3. מעניין !!
    טוקבקיסט 29/10/2009 08:12
    שמעתי רבות על המכניס אורחים ברוך מושקוביץ.
  2. 2. מסכים עם 1
    אתרוגיסט 29/10/2009 07:16
    אתם צריכים להביא יותר סיפורים מהשטח מעניינים
  3. 1. סוף סוף יש לכם סקופים מענינים
    ישראל 28/10/2009 21:40
    קצת צבע לאתר לא יזיק......