יום חמישי כ"ד בניסן תשפ"ד 02/05/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

חטף מטוס מצרי ודרש להנחיתו בירושלים

אזרח סודני חמק למטוס מצרי עם דרכון מזויף ודרש להנחית את המטוס בירושלים. הוא נעצר תוך שניות

אבי משה ד' בחשון תש"ע - 22/10/2009 09:37
אזרח סודני ניסה לחטוף אמש מטוס של חברת התעופה המצרית, שהיה בדרכו מאיסטנבול שבטורקיה לקהיר שבמצרים, כשהוא דורש להנחית את המטוס – בירושלים.
 
זמן קצר לאחר שהמטוס יצא מהתחום האווירי של טורקיה, ניגש האיש בן ה-26, מוחמד חמד נוריאן, אזרח סודני שככל הנראה השתמש בדרכון מזויף, אל צוות המטוס ודרש, באיומי סכין שקיבל מהדיילים לפני הארוחה, להטיס את המטוס לעבר ישראל ולהנחיתו בירושלים.
 
"אני רוצה לשחרר את ירושלים", אמר אשי לאחת הדיילות, שהזעיקה לעזרתה את המאבטחים, שהשתלטו עליו תוך שניות ספורות. בכך הסתיימה התקרית שהחלה חצי דקה קודם לכן.
 
ההערכה בקרב גורמי הביטחון בקהיר, כי האיש השתמש בדרכון מזויף וכך הצליח לעלות אל המטוס, שהמשיך בדרכו, לאחר התקרית, ללא תקלות עד לנחיתה בקהיר, שם נעצר האיש ונחקר.
  1. 1. איפה בדיוק רצה לנחות
    חיים שמעון פ. 22/10/2009 12:49
    מעניין אותי לדעת איפה בדיוק הוא רצה לנחות, אולי על הר הבית להרוס את המסגד.
    ואילו היה נוחת?, מיד ירושלים היה משוחרר, טיפש שכזה.