יום שישי י"ח בניסן תשפ"ד 26/04/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

מקומון

ביתר: העירייה צובעת חינם את מעקות בתי התושבים

תנופת פיתוח מרשימה בביתר עילית: סלילת ככרות, רכישה ושדרוג של רכבי ביטחון וניקיון, בניית מתקני משחקים, צביעת מעקות ודרכים ועוד פעילויות בעלות של כ- 10 מיליון ש"ח

אהרן שיין י"א באייר תש"ע - 25/04/2010 09:14
תנופת פיתוח בביתר: עיריית ביתר עילית משלימה בימים אלה תנופת פיתוח ותשתיות מרשימה. בימים הקרובים יושלמו העבודות להקמת שתי ככרות לבטיחות הנוסעים והולכי הרגל – מעגלי תנועה וריבוד בעלות של כ- שלושה מיליון ש"ח. בנוסף, רכשה העירייה רכבי ביטחון ושפ"ע חדשים ובהם רכב טיאוט ו'טומקאר' בעלות של כ – 1.5 מיליון ש"ח. כן נרכשו מתקני משחקים חדשים, ושודרגו והותאמו מתקני משחקים קיימים לתקנים מחמירים בעלות של כ- 6 מיליון ש"ח. במקביל, בימים אלו החלו עבודות צביעת מעקות הבטיחות בכל שכונה א' הותיקה. ועוד. לראשונה, במחווה מיוחדת עליה החליט ראש העיר, יבצעו אנשי האגף לשיפור פני העיר בעיריית ביתר עילית צביעה גם של מעקות הבטיחות בחצרות הפרטיות.

לבקשת ראש העיר, הרב מאיר רובינשטיין העניקו משרדי התחבורה והפנים תקציבי פיתוח ותשתיות מיוחדים. תקציבים אלה שהובטחו, כזכור, בעת ביקורי השרים בעיר אפשרו את עבודות השיפוצים השדרוג והרכישה של המערכות החשובות לתועלת תושבי העיר והילדים בהתאם לתוכנית העבודה של העירייה לקיץ תש"ע.

ראש העיר, ר' מאיר רובינשטיין אמר כי תנופת הפיתוח והתשתיות תימשך בכל המישורים והתושבים מתבקשים להמשיך בשיתוף הפעולה הנפלא המביא לשיפור הבטיחות ואיכות החיים התמידית בעיר. הרב רובינשטיין אמר כי רכישת מתקני המשחקים לעיר הילדים ביתר ושדרוג הקיימים והתאמתם לתקן היא אחת המשימות החשובות שהצבנו לעצמנו לקראת הקיץ הבעל"ט והעירייה נמצאת כיום במו"מ מתקדם למימון הקמת פארקים נוספים לילדי העיר.
 
"הרבה לפני שמבקר המדינה החל לעסוק בבדיקת מתקני משחקים בישראל כולה אנו כאן בביתר העסקנו יועצים מיוחדים שבדקו את כל מתקני המשחקים והעבירו לנו את המלצותיהם לביצוע. היום, נוכחו כולם כמה חשובה הייתה עבודתם. השקענו משאבים רבים לכך וגם הודות לתקציב הייחודי שהוענק לנו על ידי משרד הפנים אנו יכולים לברך על המוגמר ולאפשר לילדינו להשתעשע במתקנים העירוניים בלי כל חשש" אמר רובינשטיין.
 
ראש העיר שיבח את עובדי העירייה ומנהלי המחלקות על מסירותם ודבקותם במשימות והביע את תקוותו כי הילדים היקרים ישמרו על המתקנים.

.


 [צלם]

 [צלם]

 [צלם]