יום רביעי כ"ג בניסן תשפ"ד 01/05/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

מקומון

נפתח המרכז הרפואי של "מכבי" בביתר-עילית

את המרכז החדש של "מכבי שירותי בריאות" מנהל הרב יחיאל חרז, תושב העיר

אבי משה ב' באייר תשס"ט - 26/04/2009 15:13
בטקס רב רושם, בהשתתפות הרבנים הראשיים של העיר ביתר-עילית הגרד"צ אורדנטליך שליט"א והגר"י תופיק אביעזרי שליט"א, ראש העיר הרב מאיר רובינשטיין, סגן ראש העיר, אישי ציבור, הנהלת העיר, הנהלת מכבי שירותי בריאות, חברי הקופה וקהל רב, נקבעו המזוזות בסניף החדש של מכבי שירותי בריאות בביתר-עילית. את המזוזות קבעו הרבנים הראשיים של העיר כשלצידם ד"ר אהוד קוקיה מנכ"ל מכבי וד"ר מאיר רז ראש מחוז ירושלים והשפלה – מכבי.
 
הגר"י תופיק אביעזרי שליט"א שליט"א רבה הראשי של העיר פתח בדברי תורה. לאחר מכן בירך את ראשי מכבי שימשיכו בעבודת הקודש וברכם שיראו נחת בעבודתם. הגרד"צ אורדנטליך שליט"א רבה הראשי של העיר השמיע דברי תורה וברך את ראשי הקופה ואמר כי קופת חולים זה קופת חסד. הקב"ה יעזור שהבאים למרכז הרפואי יזכו לרפואה שלימה כמאמר הפסוק "והסירותי מחלה מקרבך".
 
הרב מאיר רובינשטיין ראש העיר, ברך את הנהלת מכבי על פתיחת המרכז הרפואי הגדול לרווחת התושבים. הרב רובינשטיין שיבח את הבחירה ברב יחיאל חרז תושב העיר אשר ינהל את המרכז הרפואי החדש.
 
ד"ר מאיר רז ראש מחוז ירושלים והשפלה אמר "פתחנו מרכז רפואי גדול, מרווח ומקצועי לרווחת התושבים. מכבי תמשיך להיות איכותית גם בביתר". ראש המחוז הוסיף ואמר "השירותים שיהיו לילדים במרכז הרפואי הקיימים בסניף, נדירים ומיוחדים אפילו לעומת ערים גדולות יותר". בסיום דבריו אמר ד"ר רז: "אני מקווה שנהיה שליחי מצווה ונביא רפואה והרבה בריאות לתושבי העיר".
 
ד"ר אהוד קוקיה מנכ"ל מכבי ברך את הנוכחים הרבים שהגיעו להשתתף בקביעת המזוזה ואמר "אני מקווה שבמרכז הרפואי החדש יערכו רק הרצאות בנושא הבריאות, אך אם חלילה משהו יצטרך טיפול, אנו ניתן את הטיפול הטוב ביותר. 
 
הרה"ג רבי משה שלזינגר שליט"א יו"ר אגודת "פרי חיים" ציין כי למכבי יש את כל הרופאים המומחים והציוד הטוב ביותר אך מעל הכל יש לה לב חם ונכונות לסייע גם במקרים סבוכים ומורכבים. אני כבר הרבה מאד שנים בתחום שבחרתי ואני אומר במלוא הכנות שמכבי נותנת למבוטחים הכי הרבה בתחום שאני מומחה בו.
 
לרגל פתיחת המרכז הרפואי אמר הרב יחיאל חרז מנהל המרכז כי מכבי השקיעה רבות בפתיחת הסניף החדש מכבי קיד הגדול והמרשים בעיר, אשר ייתן מענה מקצועי לכל המשפחה בכלל ובפרט לילדים בכל התחומים, דבר שיחסוך מהמבוטחים נסיעות מיותרות מחוץ לעיר .
 
הסניף החדש ממוקם ברח' ישמח ישראל 1 מרכז מסחרי "חיים זקן תמרים" גבעה B.