יום שישי י"ח בניסן תשפ"ד 26/04/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

מקומון

קו אוטובוס חדש בין מודיעין-עילית לבית-שמש

קו 335 של סופרבוס מבית שמש למודיעין עילית יחל מעתה לפעול מידי יום

אבי משה י"ג בתמוז תשס"ט - 05/07/2009 12:38
סופרבוס, מפעילת התחבורה הציבורית בפרוזדור ירושלים ובמודיעין עילית, תחל להפעיל מידי יום את קו 335, המחבר את הערים בית שמש ומודיעין עילית. הקו יעבור דרך העיר מודיעין והוא יחל לפעול החל מיום ראשון, י"ג תמוז תשס"ט (5/7), לא רק בימי שישי ובערבי חגים אלא גם בימים ראשון עד חמישי.
 
זמני הנסיעות מבית שמש בקו בימים ראשון עד חמישי יהיו: בשעה 7:00 בבוקר, 11:00 לפנה"צ ובשעה 4 אחה"צ. בכיוון ההפוך הקו יפעל בשעות 9:00 בבוקר, 1:45 בצהריים ובשעה 6 בערב. בימי שישי ייצא הקו מבית שמש בשעה 9:15 בבוקר וממודיעין עילית בשעה 12:30 בצהריים.
 
מסלול הנסיעה מבית שמש יצא מרח' נחל הקישון, נחל לוז, נחל איילון, נחל שורק, נחל קישון, נהר הירדן, רש"י, הדקל, השבעה, כיכר נוימן, בן צבי, הרצל, רמב"ם, העלייה, צומת שמשון ומשם דרך העיר מודיעין למודיעין עילית, ובחזרה בכיוון ההפוך.  
 
דוד אוחנה, סמנכ"ל התפעול של סופרבוס אומר, כי הקו תוכנן לבקשת הנוסעים ולנוחיותם ולאור הצלחתו של הקו בערבי ובמוצאי שבתות וחגים הוחלט להפעילו בכל יום בתדירות זמינה. "הנוסעים בציר בית שמש ומודיעין עילית יחסכו מעתה זמן וכסף רב באמצעות השימוש בקו 335 החדש. אנו שמחים להשיק עוד ועוד שירותים חדשים לתועלת ולנוחיות הנוסעים, ולשרתם בנאמנות ובזמינות ברמה הגבוהה ביותר".
 
מסופרבוס נמסר, כי עלות הנסיעה מבית שמש למודיעין עילית בכל כיוון תהיה 11.20 שקל בלבד.