שבת י"ט בניסן תשפ"ד 27/04/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

אנ"ש

הרה"ק רבי ישעי'לה קרסטירר זי"ע גירש את הדיבוק מלונדון

המשפיע הגה"ח רבי שמעון הירשלר שליט"א, פעל בזכותו של אותו צדיק, והדיבוק גורש מהאשה הנכרית

יוסף פפר ט' בכסלו תש"ע - 26/11/2009 13:03

מעשה נורא מכה גלים בעולם היהודי וגורם לקידוש השם גדול.

בשבוע שעבר הגיע המשפיע הנודע, הגה"ח רבי שמעון הירשלר שליט"א, מחשובי המשפיעים בלונדון, לבקר את חברו שמאושפז באחד מבתי החולים בבירת הממלכה הבריטית.

מיד עם הכנסו לפתח בית החולים, זינק לעברו אחד המאבטחים שכלל אינו יהודי, שהחל לבכות ולבקש: "רבי, אני צריך דחוף ישועה". המשפיע שליט"א ניסה לשכנעו שהוא לא אדמו"ר, לא רב ולא מקובל, אך ההוא לא הרפה, והתחנן על נפשו.

וכך סיפר המאבטח: כבר כמה ימים, שבתו הנשואה ואמא לילדים נכנס בה דיבוק. כל יום היא מתיישבת על הרצפה ומתחילה ליילל ולנבוח ככלב. ורק אחרי שבכח מכניסים אותה למיטתה לישון, היא נרדמת וכשהיא קמה אינה זוכרת דבר.

המשפיע, הגה"ח רבי שמעון הירשלר שליט"א, ניסה לשכנעו שאין הוא הכתובת המתאימה, אך הגוי המאבטח לא הסכים לשמוע ובכה בדמעות שליש שיתפלל עבורו.

כשחזר הגה"ח רבי שמעון הירשלר שליט"א לביתו, חשב מה לעשות עם הגוי, ונזכר שידוע שהרה"ק רבי ישעי' מקרסטיר זיע"א פעל הרבה מופתים וישועות לשאינם יהודים.

חשב ועשה מעשה: הוא הדליק נרות לעילוי נשמת הרה"ק רבי ישעי' בן רבי משה זי"ע, ונתן צדקה לעילוי נשמתם, ובקש שיעתיר רחמים עליהם ויוציא את הדיבוק מהאשה ההיא.

השבוע הגיע שוב המשפיע הגה"ח רבי שמעון הירשלר שליט"א לבית החולים. עם היכנסו בשער בית החולים קפץ לעברו הגוי ההוא, כשהוא כורע ומשתחווה לעברו ואומר: רבי, הצלת את בתי. הרב שאל אותו מתי זה קרה? השיב לו הגוי את היום והשעה. בחישוב קטן שעשה הבין שזה אירע דקות אחדות לאחר שסיים להדליק את הנר ולתת את הצדקה.

והיה לפלא.

  1. 3. ל- 2
    חיים 26/11/2009 17:16
    אולי אצל גויים כן
  2. 2. יותר לא יהיו עוד דיבוקים עד ביאת משיח.
    החזון איש כך קבע. 26/11/2009 15:34
    הגר שמריהו גריינימן מביא בשם דודו מרנא החזון איש שהדיבוק שהיה אצל החפץ חיים זה הדיבוק האחרון שיהיה עד ביאת משיח צדקנו.
  3. 1. כל אתר והדיבוק שלו
    שמיל משה 26/11/2009 15:20
    .