יום שישי י"ח בניסן תשפ"ד 26/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

ח"כ מקלב תקף את יוסי חביליו

מקלב לרה"מ: "הבעיה היא ביועץ המשפטי שהחליט להחריג בית אחד ברובע היהודי, החלטה שהציפה את כל נושא הריסת הבתים הלא חוקיים. בכדי לטפל בבעיה בצורה יסודית יש להוציא מידי היועצים המשפטיים את הסמכות לקבוע אלו בתים יש להרוס ואלו לא"

ראובן שטיין, י"ז באדר תש"ע - 03/03/2010 20:31
ח"כ מקלב נאם היום במליאת הכנסת בפני ראש הממשלה והתייחס לסוגיית ניסיון הפיגוע בכביש 443. בפנייה ישירה לראש הממשלה הוא ביקש מן הממשלה חייבת להשמיע את קולה באופן חד וברור. "כשאין הצעת חוק ברורה, כשאין החלטת ממשלה מסודרת, צצים להם המפגעים, שרק מחכים להפגנת חולשה מצידינו. כשהבור ריק מגיעים נחשים ועקרבים", אמר.

לאחר מכן התייחס ח"כ מקלב לסוגיה נוספת שעומדת על סדר היום הציבורי: "פינוי פיצוי לתושבי סילוואן". זאת, לאור בקשת ראש הממשלה מראש עיריית ירושלים לעצור את הריסת הבתים בשכונה.

בלא להניד עפעף, האשים מקלב את יוסי חביליו: "הבעיה היא ביועץ המשפטי שהחליט להחריג בית אחד ברובע היהודי, החלטה שהציפה את כל נושא הריסת הבתים הלא חוקיים, דבר שיכול לחולל, ואפילו כבר מחולל סערה אדירה", אמר מקלב לראש הממשלה.

מקלב תמה מדוע הממשלה מסתכלת דרך החור של הגרוש ומקבלת החלטות שיכולות להיות הרות-אסון. "איפה האחריות? אם צריך לטפל זה בחור, לא בעכבר. בכדי לטפל בבעיה בצורה יסודית יש להוציא מידי היועצים המשפטיים את הסמכות לקבוע אלו בתים יש להרוס ואלו לא".

פוליטיקאים מועטים מכירים את העירייה מלפני ולפנים כמו חבר הכנסת מקלב. כאשר הוא אומר כי "ירושלים היא מוקד להתלקחויות, ואי אפשר לתת לאנשים צרי אופקים לקבוע את המדיניות שיכולה להיות הרת אסון", הוא כנראה יודע על מה הוא מדבר.