יום שישי י"ח בניסן תשפ"ד 26/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

איומים על חייו של ראש עיריית בית שמש ובני משפחתו

ראש עיריית בית שמש ר' משה אבוטבול קיבל מכתב איום עם קליע. בשיחה עם 'טוג' אומר דובר העייריה ר' מתתיהו רוזנצוייג: "ראש העיר חשב שמדובר במתיחת פורים שזממו עובדי העירייה. לקח הרבה זמן לשכנע אותו שמדובר באיום אמיתי". המכתב התקבל מסניף בתל אביב

ראובן שטיין, ט' באדר תש"ע - 23/02/2010 18:08
עושים בום גדול: מכתב איום החתום בשם "הלובי החילוני" התקבל לפני שעה קלה בלשכתו של ראש עיריית בית שמש ר' משה אבוטבול. במכתב האנונימי נכתבו איומים על חייו של ראש העיר ומשפחתו. בין היתר נכתב "יש מלחמה... אנחנו לוקחים חיים שלך ומשפחה ועושים בום גדול לדתיים, לנו יש כוח גדול ואש".

"ראש העיר לא האמין לסיפור", אומר דובר העירייה ר' מתתיהו רוזנצוייג, בשיחה שקיים עם 'טוג', "הוא חשב שמדובר במתיחה פורימית שזממו עובדי העירייה. לקח הרבה זמן לשכנע אותו שמדובר באיום אמיתי". לדבריו, "המכתב התקבל מבית הדואר בתל אביב וחוקרי המחלקה לזיהוי פלילי של משטרת בית שמש שהגיעו למקום, גבו עדויות, לקחו את כל הממצאים לבדיקות מעבדה ולכאורה קיים קצה חוט אשר יכול להוביל לשולחי המכתב".

ראש העיר משה אבוטבול השוהה כעת בדרום אפריקה במסגרת משלחת משותפת לבית שמש ומטה יהודה הגיב: "כל החלטותיי מתקבלות בצורה עניינית ובשיתוף עם הגורמים המקצועיים והמשפטיים, למרות האיומים לא אירתע מלהמשיך לפעול בנחישות למען כלל האוכלוסיות השונות בעיר בצורה עניינית".

ראש העיר פונה בדבריו לאופוזיציה 'המתוקשרת' ומבקש מהם "לגנות את המעשה החמור לפני שתהיה הידרדרות נוספת ויקרה אסון חלילה".

קצת רקע:

העיר בית שמש נמצאת לאחרונה בכותרות בעקבות המהפך השלטוני שהתחולל בה בבחירות המוניציפאליות לפני כשנה וחצי, אז הודח ראש העיר מטעם הליכוד דניאל וקנין שכיהן במשך 15 שנה, ואת מקומו תפס ר' משה אבוטבול, נציג ש"ס, אשר נתמך על ידי קבוצות שונות, כולל מפלגות חילוניות כמו מפלגת העבודה ומפלגת הצעירים 'דור אחר'.

מאז בחירתו מקיימים גורמים אופוזיציונרים מאבקים מתוקשרים בנושאים שונים. בסביבתו של ראש העיר מציינים כי גורמים מהאופוזיציה וחלק מהתקשורת המקומית אשר לא השלימו עדיין עם בחירתו של אבוטבול, מסיתים ומלהיטים את הרוחות בעיר באופן קבוע ומתמשך, ואך לפני חודשיים בישיבת המועצה, הזהיר ראש העיר כי להסתה הקשה נגדו עלולות להיות השלכות קשות, אשר יצאו מכלל שליטה וכי מילים מסוגלות לרצוח.