שבת י"ט בניסן תשפ"ד 27/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

פרשת העובדת הזרה: האם אהוד ברק יזומן לחקירה?

עבודה זרה: רעייתו של שר הביטחון צפוייה להיחקר בקרוב על העסקת עובדת זרה בביתם בתל אביב

אבי משה כ"ג בכסלו תש"ע - 10/12/2009 10:12
האם העובדה ששר הביטחון ורעייתו העסיקו עובדת זרה בניגוד לחוק תעלה להם ביוקר? אתר ynet פרסם הבוקר (ה'), כי רעייתו של שר הביטחון, הגב' נילי פריאל, תיחקר בקרוב בפרשה.
 
ב"ידיעות אחרונות" פורסם, כי לאחר חשיפת הפרשה ב"קול ישראל", עסקו חוקרי היחידה לטיפול בעובדים זרים בבדיקה משפטית של העניין, כדי לקבל ייעוץ כיצד לחקור את הפרשה, בה מעורב שר בכיר בממשלה.
 
החוקרים החליטו לבצע בדיקה, במסגרתה ישמעו את גרסאותיהן של העובדת הזרה ושל הגב' פריאל. לא ברור האם השר ברק עצמו ייחקר, מאחר ויתכן והוא לא היה מעורב בהעסקת העובדת הזרה, ומשום כך החקירה תתמקד דווקא באשתו.
 
הקנס על העסקת עובד זר עומד כיום על 5,000 שקל, ואם יוגש כתב אישום בפרשה, הקנס צפוי לגדול פי עשרה.
 
עם פרסום הפרשה, שלשום, דווח כי העובדת הזרה, מהפיליפינים, נשכרה באופן אישי על ידי אשתו של ברק, נילי פריאל, והועסקה לעבודות ניקיון. מלשכת ברק נמסר בתגובה לפרסום כי "היא הועסקה באופן מזדמן וזמני בניקיון ואינה מועסקת עוד".