שבת י"ט בניסן תשפ"ד 27/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

נקמת יחימוביץ בברק ופואד

ועדת האתיקה של הכנסת שללה ימי שכר משרי הביטחון והתמ"ת, לאחר שנעדרו ימים ארוכים מישיבות הכנסת . השרים ברק ובן-אליעזר זועמים: נסענו לחו"ל בשליחות ובאישור הממשלה. החלטת יחימוביץ "ממורמרת ולא-הוגנת" והיא מונעת משיקולים פוליטיים צרים

אבי משה ג' בחשון תש"ע - 21/10/2009 18:01
ועדת האתיקה של הכנסת החליטה לשלול משר הביטחון אהוד ברק שכר של שישה ימים ומשר התמ"ת, בנימין (פואד) בן-אליעזר, לשלול שכר של ארבעה ימים. הנימוק: הם נעדרו מישיבות המליאה בכנסת. ומי היא יושבת-ראש הוועדה ששללה את שכרם של בכירי מפלגת העבודה? ח"כ שלי יחימוביץ מאותה המפלגה בדיוק.
 
מנתוני ועדת האתיקה של הכנסת עולה, כי רק ארבעה ח"כים נעדרו מישיבות רבות במליאת הכנסת, ובהם שלושה שרים – אהוד ברק, בנימין בן-אליעזר ואביגדור ליברמן וכן ח"כ סעיד נפאע.
 
מדו"ח שפרסמה ועדת האתיקה עולה, כי השר אהוד ברק השתתף ב-13 ישיבות בלבד של הכנסת, אך נעדר מ-25 ישיבות אחרות. השר בנימין בן-אליעזר השתתף ב-15 ישיבות בלבד אך נעדר מ-23 ישיבות אחרות. השר אביגדור ליברמן השתתף ב-17 ישיבות אך נעדר מ-21 ישיבות. ח"כ סעיד נאפע השתתף ב-19 ישיבות אך נעדר מ-19 ישיבות ומשכרו נשללו תשעה ימי שכר.
 
משכרם של אהוד ברק ובנימין בן-אליעזר נשלל שכר, כאמור, של שישה וארבעה ימים, ואילו שכרו של ליברמן לא השתנה, לאחר שנימק את היעדרותו.
 
שר הביטחון טען בתשובתו לוועדת האתיקה, כי שהה בחו"ל במסגרת שליחויות מדיניות, סיור מקצועי וחופשה, אולם נשללו ממנו שישה ימי שכר בגלל חופשות.
 
שר התמ"ת טען בתשובתו לועדת האתיקה, כי שהה בסיורים מקצועיים ובתערוכה מטעם משרדו, אך הוועדה קבעה, כי למרות שהוא יצא לשליחויות רשמיות מטעם המדינה, אין זו הפעם הראשונה שהוא נעדר מהכנסת ללא הצדקה, ולכן נשללו ממנו ארבעה ימי שכר.
 
ואילו שר החוץ ליברמן טען כי שהה בחו"ל במסגרת תפקידו, נימוק שהוועדה קיבלה, מאחר וזהו תפקידו של שר החוץ. משום כך, לא נשללו ממנו ימי שכר בכלל.
 
בעקבות ההחלטה, טענו מקורבי השר בן-אליעזר, כי ח"כ יחימוביץ קיבלה החלטה "ממורמרת ולא-הוגנת" נגד בכירי מפלגתה, בלי ליידע את השרים ישירות אלא באמצעות כלי התקשורת.
 
מקורבי שר הביטחון ברק טענו, כי החלטת ועדת האתיקה מונעת משיקולים פוליטיים צרים של יחימוביץ, "שכל רצונה הוא להשתלח בכל דרך בשרים ברק ובן-אליעזר. חמור ביותר הוא שבעוד שהשר ברק יוצא בשליחות ובאישור ממשלת ישראל לשליחויות חשובות ביותר בעולם, עוסקת הגברת יחימוביץ' בניסיון לפגוע בו תוך ניצול סמכותה כראש ועדת האתיקה".
 
יועצי התקשורת של ברק ובן-אליעזר הדגישו, כי מרבית היעדרויותיהם מישיבות הכנסת נבעו עקב נסיעות רשמיות לחו"ל, מטעם ובאישור הממשלה.
  1. 1. אורות לתעסוקה - ויסקנסון
    דרור אלדר 22/10/2009 07:34
    במסגרת התוכנית של מדינת ישראל ועפ"י הנחיות התוכנית אורות לתעסוקה "ויסקנסון"
    היה מטופל הלקוח בסירוב של הגימלה של ההבטחת הכנסה .
    שלילת הקיצבה לחודשים ימים !!!

    שלילת הקיום והכבוד הבסיסי כאדם

    כאשר לקוחות התוכנית הנ"ל הינם שייכים לחברה הנ"ל אשר מבצעת
    מיקור חוץ למדינת ישראל
    " לפיתרון הסופי לשכבות החלשות במדינת ישראל !!!!