יום שישי ב' באייר תשפ"ד 10/05/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

שר המשפטים נגד הפרקליטות: הם שמאלנים

השר נאמן אמר בישיבה פנימית כי בנושא ההתנחלויות - הפרקליטות מציגה בבג"ץ עמדה שמאלנית

דוד שמואלי י' באלול תשס"ט - 30/08/2009 11:54
האם שר המשפטים פרופ' יעקב נאמן התבטא נגד הפרקליטות? אם לשפוט על-פי הדיווח בעיתון 'מקור ראשון', הרי שהתשובה חיובית. לדברי העיתון, שר המשפטים יעקב נאמן התקומם נגד התנהלות פרקליטות המדינה בכל הנוגע לתשובות אותן נותנת המדינה לעתירות בנושא ההתנחלויות.
 
לדבריו, בישיבת "פורום שרינו" שהתקיימה בשבוע שעבר הביע השר יעקב נאמן מורת רוח מהתיישרות קו הפרקליטות עם עתירות לבג"צ אותן מגישים ארגוני השמאל האידיאולוגי בסוגית בנייה מעבר לקו הירוק.
 
בין היתר העלו שרים בישיבה את ההחלטות האחרונות בעניין מאחז חרשה ושכונת היובל בעלי – מאחזים, שלגביהם השיבו נציגי המדינה כי בנידון דידן אכן מדובר בבנייה בלתי חוקית. תשובה זו אף הניעה את השופטים לבקש משר הביטחון אהוד ברק לוח זמנים לפירוק המאחזים האמורים.
 
לדידו של נאמן, עמדה זו של הפרקליטות לא משקפת את עמדת המדינה. לדברי העיתון, אמר שר המשפטים כי לא קיימת שום מדינה בעולם שבה הממשלה אינה מיוצגת בבתי המשפט, וכפי שקורה באורח אבסורדי בארץ. בהתבטאות דומה בעניין זה התלונן נאמן לאחרונה כי "הפרקליטות מתנהלת כמדינה בתוך מדינה".
 
ומה הייתה תגובת לשכת שר המשפטים? "השר אינו נוהג למסור מידע מדיונים סגורים".
  1. 1. הוא לומד לקח - נאמן.
    איציק 30/08/2009 13:13
    כבר גירשו אותו לפני עשור ממשרד המשפטים עם כתב אישום, הוא מחכה לסיבוב נוסף?