יום שישי ב' באייר תשפ"ד 10/05/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

הוחזר הצעיר הלוקה בנפשו מלבנון לישראל

הצעיר הלוקה בנפשו שחצה את הגבול ללבנון, הוחזר בליל אמש חזרה לישראל על ידי הלבנונים

דוד שמואלי ח' באלול תשס"ט - 28/08/2009 11:45
לאחר שלושה ימים בלבנון הוחזר אמש (ה') לישראל צעיר הלוקה בנפשו, שעבר את גדר המערכת ונלכד בידי צבא לבנון. בשונה מיום שלישי, אז קפץ מעל הגדר וחצה את הגבול בכוחות עצמו, בליל אמש הוחזר הצעיר על-ידי כוחות יוניפי"ל דרך ראש הנקרה. הצעיר הועבר לחקירת משטרה.
 
"סיום הפרשה והשבתו לישראל התאפשרה הודות לנכונות, הענייניות והמקצועיות של כוח יוניפי"ל של האו"ם בשיתוף עם צבא לבנון", הדגישו בצה"ל בשיחה עם YNET. בצבא ובמשטרה אף עקבו אחר הדיווחים ששודרו בתחילה ברשתות התקשורת הלבנוניות, בהן הודגש כי אין מדובר כפי שחשבו בתחילה באיש צד"ל לשעבר שחפץ לחזור למולדתו, אלא באזרח ישראלי הלוקה בנפשו ואף אינו מבין את השפה הערבית.
 
גם גורמי ביטחון בלבנון אישרו במהלך יום האתמול כי הצעיר, הלוקה בנפשו, עבר את הגבול וכי הוא מוחזק בידיהם. גורמי ביטחון במדינה דיווחו לסוכנות הידיעות רויטרס, כי הצעיר שוטט בסמוך לכפר עיתרון שבדרום לבנון, ושם נעצר לאלתר. תחילה לא ידעו הלבנונים כי הוא ישראלי. מאוחר יותר הוברר כי אכן כך הם פני הדברים. "צבא לבנון מחזיק בגבר ישראלי במעצר. האיש ממוצא מזרח אירופי וברור שהוא סובל מבעיות נפשיות", נמסר מלבנון.
  1. 1. מה הקטע?
    שימי 30/08/2009 10:53
    הצעיר נראה יותר מלבנון מישראלי.