יום שישי ב' באייר תשפ"ד 10/05/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

ניצי הליכוד מתקוממים: לא להקפאה ביו"ש

ח"כ ציפי חוטובלי כינסה אמש את ראשי ההתיישבות ביו"ש לדון בדרכי ההתנגדות למהלכי נתניהו

דוד שמואלי ז' באלול תשס"ט - 27/08/2009 08:07
בצל פגישות השלום של ראש הממשלה באירופה, מתקוממים גורמים ימניים בקואליציית נתניהו ומבקשים לבלום את תהליך ההקפאה ביהודה ושומרון המתרקם.
 
מי שהרים את הכפפה היא חברת הכנסת ציפי חוטובלי (הליכוד) שכינסה אמש (ד') את ראשי ההתיישבות ביש"ע לדיון בדרכי ההתנגדות למהלכיו המדיניים הצפויים של נתניהו. גם חבר הכנסת זבולון אורלב מסיעת הבית היהודי אמר אמש כי יש בממשלה רוב נגד הקמת מדינה פלסטינית ועקירת ישובים.
 
בכירים בליכוד אמרו בעקבות הכינוס, כי ייתכן שהקפאת ההתנחלויות תייצר לראש הממשלה בעיה פוליטית בתוככי הקואליציה. זאת, מאחר ולא ברור עדיין כיצד ינהגו השותפות מימין במידה ונתניהו יודיע על הקפאת ההתנחלויות.
 
"עם זאת", אמר שר בכיר בממשלה, "אם נתניהו לא מרים את הכפפה, תהיה לו בעיה עם סיעת העבודה. עושה רושם שהוא רציני להתחיל בתהליך. זה יציב אותו במקום טוב מבחינה בינלאומית".
 
מוקדם יותר נפגש ראש הממשלה בלונדון עם השליח האמריקני המיוחד למזרח התיכון ג'ורג' מיטשל. במהלך הפגישה דן עימו נתניהו בדרישה האמריקנית להקפאת הבנייה בהתנחלויות ביו"ש. שני הצדדים הגדירו את הפגישה כ'טובה'.
 
בתום הפגישה הסכימו השניים כי יש צורך לפתוח במגעים משמעותיים בין מדינת ישראל לפלסטינים". ניר חפץ, עוזרו של נתניהו, אמר כי "השניים הסכימו כי על הישראלים והפלסטינים לנקוט צעדים כדי לקדם את השלום".
  1. 2. מה ציפי חוטובלי רוצה?
    שירה 27/08/2009 10:34
    מה בדיוק רוצה? אופוזיציה?
  2. 1. הם כנראה רוצים שוב אופוזיציה
    צביקה 27/08/2009 10:28
    הליכודניקים כנראה מתגעגעים לאופוזיציה.