יום שני י"ב באייר תשפ"ד 20/05/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

מקלב: "יצא המרצע מן השק"

זאת, בעקבות החלטת האוניברסיטה לבטל את המכרז למכירת שני הבניינים בקריית יובל בירושלים

דוד שמואלי ז' באב תשס"ט - 28/07/2009 07:02
"יצא המרצע מן השק. אותה ההנהלה אשר סירבה להוקיע בגלוי את מעשיו של פרופ' דני מנדלר אשר השחית חוטי העירוב בעיר, היא גם זו אשר ביטלה את המכרז מפאת חששה מהתחרדות השכונה".
 
את הדברים האמורים אמר אמש (ב') ח"כ הרב אורי מקלב, בעקבות החלטת האוניברסיטה העברית לבטל באורח שרירותית את המכרז למכירת שני בנייני מגורים גדולים בשכונת קריית יובל בירושלים, לאחר שהצעת הקבוצה החרדית הייתה הגבוהה ביותר.
 
לפני מס' חודשים נתפס פרופ' דני מנדלר, המשמש כראש החוג לכימיה באוניברסיטה העברית בירושלים, כשהוא משחית וחותך את חוטי עירוב השבת של שכונת קריית יובל בירושלים, בפנייתו של ח"כ מקלב להנהלת האוניברסיטה מיד לאחר תפיסתו של פרופ' מנדלר, נענה כי "מעשיהם של סגל האוניברסיטה מחוץ לכותלי האוניברסיטה אינם באחריותם ואין פירושו שהאוניברסיטה עומדת מאחורי מעשיו".
 
כעת, על רקע הפרסומים הנוכחיים, אומר מקלב כי "החלטה זו של האוניברסיטה לבטל את המכרז משום שקבוצה חרדית עלולה לזכות בה, משקפת לא רק את הנעשה מחוץ לכותלי האוניברסיטה אלא את תפישת עולמם של הנהלת האוניברסיטה".