יום שישי י"ח בניסן תשפ"ד 26/04/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

פמפרס בקד"ם תקדימי

פמפרס בקד"ם תקדימי

פמפרס בפעילות חסרת תקדים: אלפי ערכות שי הופצו במעונות ובגני ילדים ברחבי הארץ

איתמר רוזן כ"ז בכסלו תש"ע - 14/12/2009 11:58
פעילות מיוחדת שנערכה בשבוע האחרון ביוזמת פמפרס, הכתה גלים רבים ועוררה תגובות נלהבות.

מדובר במיזם מקורי שכלל הפצה של אלפי ערכות שי מהודרות מתנת "פמפרס" במאות מעונות יום, גני ילדים וגני שעשועים- הפרוסים בריכוזים החרדיים ברחבי הארץ.

עשרות אלפי פעוטות והוריהם שקיבלו את הערכות, שמחו לגלות מארז מהודר מתנת פמפרס, הכולל: מגוון חיתולי התנסות, פוסטר קריאת שמע ועלון הדרכה להורים.

ממחלקת השיווק של פמפרס נמסר, כי סך הכול קרוב לארבעים אלף יחידות הופצו במסגרת המיזם והוענקו באופן ישיר לצרכנים הצעירים. 

נעמה גלעדי, דוברת חיתולי פמפרס אומרת, כי פעילות זו הציגה דרך חדשנית, המאפשרת להגיע במדויק לקהל היעד הספציפי – עשרות אלפי פעוטות, המתחנכים במוסדות החרדיים ולאפשר לכל הורה ליהנות ולהתנסות מקרוב במגוון היתרונות המוצעים על ידי "פמפרס": "בתור חברת חיתולים- העוסקת בפיתוח פתרונות לתינוק, אנו רואים חשיבות עליונה במתן הזדמנות להורים לערוך הכרות אישית עם החיתול. מיזם זה נערך במסגרת שורת פעולות שאנו מבצעים עם השקת החיתול הכי נמתח של פמפרס, המציע צדדים נמתחים עד 8 סנטימטר וכמובן טכנולוגית ספיגה מתקדמת, המשאירה את התינוק יבש ורגוע למשך שעות רבות.

בחרנו לצאת בפעילות זו, מתוך אמונה כי פמפרס החדש, מביא עמו בשורה להורים ומציע, הודות לטכנולוגיה חדישה ואיכותית, הקלה בשגרת הטיפול בתינוק, לילות שלווים ורגועים וימים יבשים ועליזים. אנו בטוחים שעשרות אלפי ההורים שקיבלו את ערכת ההתנסות, גילו עידן חדש וחווית שימוש מיוחדת המוכרת היטב לצרכני פמפרס", אומרת גלעדי.