מהפיכת הקניות הזולה של הציבור החרדי
מהפיכת הקניות הזולה של הציבור החרדי
מהפך של ממש בתרבות המחירים של רשתות השיווק החרדיות.
רשת 'פשוט זול' הפעילה בקרב הציבור החרדי בירושלים ובבית שמש, מצליחה להוביל את מגמת הקניות החדשה 'לקנות נכון', ולהוביל את הענף כולו לתרבות מחירים נמוכה לסל המזון המשפחתי, ומטיבה עם ציבור המשפחות ברוכות הילדים.
"היה חשוב לנו לבוא לקראת הציבור ולהוריד את המחירים, אולם בד בבד לשמור על חווית הקניה ועל המבחר הגדול ברמת הכשרויות" אומרים מנהלי הרשת, "אנו נלחמים כל העת בכדי להביא לקהל הצרכנים הסופי את סל המוצרים הזול ביותר, לצד חוויית קניה, אלו שהכירו אותנו בתפקידינו הקודם, יודעים על מה מדובר, והתוצאות הברוכות מוכיחות." כך אומרים לקוחות הרשת.
סיבוב קצר ברחבי הסניפים מעיד כי הרשת הכריזה על מהפיכה של ממש. מחלקות שונות בהיקף רחב, כמו מחלקות הקפואים בה מוצע מגוון גדול של דגים טריים, הבשרים והעופות הקפואים במגוון כשרויות, כשתרבות המחירים הנמוכה משמשת מודל לחיקוי מתמיד בשאר הרשתות.