יום רביעי ז' באייר תשפ"ד 15/05/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

'שניב' נכנסת לפעילות בשוק המוסדי

'שניב' נכנסת לפעילות בשוק המוסדי

יצרנית הנייר הגדולה "שניב" נכנסת לפעילות בשוק המוסדי ומשיקה ליין חדש של אריזות חסכון מוגדלות במיוחד עבור שוק זה.

איתמר רוזן כ"ח באב תשס"ט - 18/08/2009 19:47

בישראל שוק מוסדי נרחב, המורכב מבתי חולים, בתי ספר, ישיבות, מוסדות סיעוד ובתי אבות, ומוסדות אחרים המספקים שירותים לאזרח, כששוק זה מהווה אחוז נכבד משוק הנייר בישראל, המוערך ב-100 מיליון ₪ בשנה, זאת מלבד השוק הקמעונאי, המחזיק בנתח של 650 מליון ₪ בשנה.

חברת 'שניב', שהוקמה בשנת 1990, עוסקת בייצור ושיווק של נייר גולמי ומוצרי נייר מוגמרים לשימושים ביתיים, תוך שהיא זוכה לנתח משמעותי במיוחד בייצור ושיווק מוצרי הנייר בישראל, ונחשבת ליצרנית השנייה בגדולה בשוק הנייר הגולמי הביתי עם כושר ייצור של כ- 30 אלף טון בשנה.

מפעל הייצור החדשני של שניב תעשיות נייר באזור התעשייה של אופקים, פרוש על מבנים בשטח של כ-25 אלף מ"ר. המפעל מעסיק מעל 220 עובדים מיומנים העובדים בייצור מסביב לשעון, בשלוש משמרות. כעת  פונה החברה גם לאפיק השיווק המוסדי, כשהיא מציעה אריזות חיסכון באיכות גבוהה כמסורת הייצור של 'שניב' ובמחיר משתלם, מה שיגדיל את היקף פעילות החברה בשוק המקומי בישראל.  'שניב' הינה חברה ציבורית הנסחרת בבורסה לפי שווי שוק של  120 מיליון ש"ח.

'שניב' מצטיינת בשמירת השבת כהלכתה, כשהיא מניפה בגאון את ערך זה ומשמשת כסמל ודוגמה לשמירת ההלכה בענף כולו.