שבת י' באייר תשפ"ד 18/05/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

אנגלית אותנטית במבטא אותנטי- זה בילסון.

אנגלית אותנטית במבטא אותנטי- זה בילסון.

לראשונה בישראל: ערכה עצמית ללימוד אנגלית מותאמת לציבור החרדי.

איתמר רוזן ו' באב תשס"ט - 27/07/2009 04:22

חברה בילסון האמריקאית משיקה בימים אלה את הערכה המקצועית הראשונה בישראל ובעולם כולו, ללימוד של השפה האנגלית, באורח מותאם בדיוק בשבילכם.


בילסון שמה דגש על שיווק מוצרים בעלי תכנים מסוננים וערכיים, וכך מותאמים מוצריה מותאמים לציבור החרדי ומומלצים ביותר. זאת ועוד,  שיטת הלימוד הטובה והיעילה ביותר מופעלת בערכה חדשנית והינה עוד מוצר איכותי ללימוד השפה באופן בהיר, מושלם ולמקרה שרציתם לשאול- גם פשוט וקל להפליא. ההבטחה הפרסומית של בילסון היא: רכישת השפה ככלי של ממש, על כל הניואנסים ואפילו- המבטא. בקיצור: אנגלית שוטפת.


זה ברור כמו: ABC


השיטה שעומדת מאחורי המוצר, וזו שהופכת אותו ליעיל באופן גרוף, היא שיטתו של ד"ר בני זיו – בעל תואר שלישי בפסיכולוגיה קלינית ומומחה ידוע לשיטות הוראה. שיטת הלימוד שפיתח הוכחה בעשרות מחקרים כיעילה ביותר ללימוד השפה האנגלית, וכבעלת  אחוזי ההצלחה שנושקים כמעט ל-% 100 המקסימליים. התובנה שעומדת מאחורי השיטה אומרת, כי רכישת שפה חייבת להתבצע באופן שבו רכש הלומד את שפת אימו, באופן הטבעי לו ביותר. לכן, בשלב הראשון הלומד רוכש את עקרונות השפה; אופן היגוי ודקדוק נכונים, עד שמגיע לשימוש שוטף בשפה, אשר חף ממבטאי לוואי שהם. מבטא אמריקאי אותנטי.


אופן הרכבת המוצר מבטיח המבטיח ללומד כי בסיום לימודיו באמצעות ערכת בילסון, לא רק שיבין את השפה, כי אם יהיה מובן באוזני דוברי השפה!
קצב הלימוד שבילסון ממליצה עליו הינו כ-45 דק' ביום, 4-5 פעמים בשבוע, בפריסה ל-13 עד 16 שבועות. הערכה מתאימה לכל הגילאים, כאשר אם מדובר בלומד מתחת לגיל 16, ממליצה החברה על לימוד בליווי של מבוגר.


אבל- דבר אחד: אם תכננתם 'לעבור' על הערכה תוך שתיית כוס קפה שהופכת לאינטליגנטית על ידי צירוף העיתון לחגיגה הקולינרית- כדאי שתניחו את הערכה  בצד, או את הקפה. העיקרון שמוצע ע"י מפתחי שיטת הלימוד הוא "להיות עם הערכה", ורק איתה, בדקות הלימוד היומיות. לא לערב עיסוק אחר. כבר לאחר חודש לימוד באופן זה, אומרים ב'בילסון', הלומד יוכל לראות התקדמות משמעותית ברכישת השפה.


So- good-luck!

  1. 4. ערכה מדהימה . מי מסבסד ?
    לוי 05/08/2009 00:07
    מחיר כזה לכזו ערכה , מעורר חשד שמישהו מסבסד את זה , השאלה היא אם זה לא אחד מהגופים המתיימרים להנחיל " השכלה " לציבור החרדי !
  2. 3. לימוד אנגלית
    דוד 03/08/2009 14:44
    סוף סוף , משהו ברמה , ופונה אלינו !
  3. 2. ערכה מעולה ,אבל
    בנימין 03/08/2009 13:12
    צריך להקדיש לזה משהו כמו 3 שעות בשבוע. למה אין משהו יותר קליל ?
  4. 1. מעולה
    ברוך 03/08/2009 09:04
    רעיון נפלא. סופסוף, לימוד אנגלית ברמה גבוהה וביתית. תודה