יום שישי י"ח בניסן תשפ"ד 26/04/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

מקומון

עיריית ב"ב נערכת לקראת החגים

ההיערכות – בסימן שמירת הצביון הייחודי של העיר, שמירה על הסדר והניקיון וזרימת התנועה

משה שוורץ כ"ה באלול תשס"ט - 14/09/2009 12:05
ההערכות וההתארגנות של עיריית בני-ברק לקראת החגים הקרבים ובאים תהיינה בסימן של שמירת הצביון הייחודי של אווירת העיר המושכת אליה המונים מכל רחבי הארץ מחד גיסא ושמירה על שגרת חיים תקינה וסדירה לתושבי העיר ולבאים משעריה, מאידך גיסא-זו היא תמצית הנחייתו של הרב יעקב אשר, ראש העיר במפגשי ההערכות לקראת החגים בהשתתפות מנהלי האגפים העירוניים ובפגישות תיאום עם צמרת משטרת מרחב דן.
 
כדי להיערך לפעילות בכיוון זה סוכם על מתן דגש מיוחד על זרימת תנועת כלי-רכב ומניעת חסימת צירים, כשהאכיפה תתבסס בתקופת החגים, בעיקרה, על רישום דוחו"ת, קנסות וגרירה כנגד עבירות תעבורה כ"אדום לבן" וחנייה בתחנות אוטובוסים והפרעה לתנועה או לבטיחות הולכי-רגל.
 
לצורך זה סוכם בפגישה מיוחדת עם נצ"מ דוד ביטון, מפקד משטרת מרחב דן; סנ"צ מוטי לוי, סגן מפקד המרחב וראשי יחידות חקירות, מודיעין, קהילה ומשטרה, תנועה, סיור ומבצעים על שילובם בפעילות זו של פקחים עירוניים ושוטרים ממשטרת המרחב שיסיירו בשתי משמרות בצירים המרכזיים, לפי חלוקה לגזרות, עד לחצות הלילה. הפקחים והשוטרים גם ידאגו לפריסת דוכנים רק באזורים קיימים ולא במקומות שעלולים לפגוע בעבודות תשתית עדכניות שבוצעו באחרונה.
 
 [צלם]
כדי לאפשר מעבר הולכי-רגל במדרכות בבטחה, סוכם על הצבת דוכנים לארבעת המינים לבעלי חנויות רק בחזיתן ורק בצמוד לקו הבניין ולא בשפת המדרכה, וכמו"כ על השארת רווח מינימאלי של 2 מטר מקצה הדוכן ועד לשפת המדרכה.
 
לקראת החגים, הנחה הרב יעקב אשר, ראש העיר את אגף ההכנסות של העירייה, שבהנהלת מר שלמה איצקוביץ, להפסיק את עיקולי הבנקים לחייבי ארנונה עד לאחר החגים.
 
ראש העיר גם הודיע כי בערב יום-הכיפורים, שהוא היום העמוס ביותר בשנה המקוואות וכדי להקל על ציבור הבאים, תהיה הכניסה לכל המקוואות העירוניים חינם אין כסף.
 
בפגישות העבודה שהתקיימו בראשות הרב יעקב אשר, ראש העיר צויינה לשבח עבודת התיאום בין היחידות והמחלקות, במסגרת תכנית ל"שלב ידיים", כדי להגביר את התעסוקה ולשפר את היכולת הביצועית.
 
פגישה מיוחדת קיים ראש העיר עם מנהלי המדורים והאזורים באגף התברואה והנהלת המוקד העירוני, בה הודגש שיתוף-הפעולה המעולה בין שתי היחידות, כאשר, באחרונה, מידי יום מתבצע מעקב אחרי הפניות למוקד והטיפול כהן, כשעובדה זו מביאה להגברת אימון הציבור ולעלייה במספר הפניות בנושאי תברואה למוקד העירוני – לכ-3,000 בחודש.
 
במסגרת ההערכות התברואתית לחגים סוכם על סיום מבצע פינוי רכבים נטושים וגרוטאות-רכב, מבצע, שזכה להצלחה מרובה ולפינוי של למעלה מ-150 רכבים נטושים עד כה. יורחב גם הטיפול לסילוק מודעות פיראטיות מעמודי חשמל, ועצים ותמרורים.
 
ינוקו גם, בשיתוף כיבוי-אש, באורח יסודי, מתחמי כפרות לפני יום הכיפורים, יתבצע ניקיון נרחב באזור שוק ארבעת המינים שימוקם במגרש בנדיקט שברחוב הרב שך, ומכירת סכך תתבצע רק במתחם שברחוב עזרא פינת רחוב חזון-איש.