יום חמישי כ"ד בניסן תשפ"ד 02/05/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

מקומון

הוקמה לשכה לפניות הציבור לתושבי אלעד

במטרה להעניק מענה וסיוע לתושבי העיר בכל הנושאים המוניציפאליים

משה שוורץ כ"ד בסיון תשס"ט - 16/06/2009 14:08
בשיתוף פעולה בין חברי מועצת העיר הוקמה בימים אלו לשכה מיוחדת לפניות הציבור שתופעל במשותף ע"י לשכותיהם של חברי המועצה בכל ימות השבוע ותעניק מענה וסיוע לתושבי העיר בכל הנושאים המוניציפאליים.
 
ראש העירייה הרב יצחק עידן הורה על הקמת הלשכה לפניות הציבור והפיכתה לכתובת המשמעותית שתהיה לתושבי העיר בכל פניה ובכל נושא בשיתוף עם חברי מועצת העיר ויועצים מקצועיים בנושאים שונים, שייתנו מענה ראוי לתושבי העיר. שילוב הלשכות וגיוס הצוות שנבחר בקפידה למען מטרה זו מבטיח כי תושבי אלעד יזכו למענה הולם לפניותיהם כשצוות הלשכה יעשה כל שביכולתו על מנת להשביע את רצון הפונים ולהיענות בחיוב לבקשותיהם.
 
תפקיד הלשכה, לקבל קהל, לברר ולנסות לתת תשובה לכל שאלה, טענה או תלונה על שרותי העירייה שאזרח העיר אלעד יפנה אליה.
 
"עדיף לתאם ולברר טלפונית את מהות הפנייה טרם ההגעה ללשכה, משום שלא פעם השאלות הללו והטענות המובאות לבירור בלשכה מעידות על חוסר יכולת של האזרח או על אי ידיעתו את תהליכי הפנייה למחלקות העירייה או למוקד העירוני שמסוגלים אף הם, לפחות במקרים שגרתיים, לתת תשובה ולטפל בפניות התושבים, החל מהפניות הפשוטות שכל אזרח יכול היה לטפל דרך שיחה טלפונית למוקד העירוני, ועד לפניות המסובכות יותר המחייבות קשר עם משרדי ממשלה ועם שרותי העירייה", אומרים בלשכת ראש העיר.
 
הלשכה לפניות הציבור הוקמה על ידי ראש העיר לצורך הידוק הקשר עם התושבים, ופתיחת ערוצי תקשורת שוטפים בין האזרח לרשות במגוון נושאים יומיומיים. ומטרתה היא שיפור השרות העירוני לתושב. בנוסף, קבלת קהל ופניות הציבור בלשכת ראה"ע - ע"י עוזר ראה"ע בועז דוכאן, תימשך כסדרה, וכן בלשכות הסגנים. 
 
במסגרת הלשכה לפניות הציבור שהוקמה תתקיים קבלת קהל בלשכת ראש העיר. בימים שני, שלישי, ורביעי, בתיאום בטלפון- 03-9078729, עפ"י החלוקה הנ"ל:
 
יום ב' תהיה קבלת קהל בנושאים כלליים, ע"י הרב אשר נהרי – סגן ראש העיר, בין השעות 16.00-18.00.
 
יום ב' קבלת קהל ע"י הרב מיכאל אבוטבול – מגשר וטוען רבני, בין השעות 18.00-19.00.
 
יום ג' ייעוץ משפטי מעו"ד שלמה עמר, בין השעות 16.00-17.00.
 
יום ג' קבלת קהל ע"י חבר מועצת העיר הרב שמעון סויסה, בין השעות 17.00-19.00.
 
יום ד' קבלת קהל ע"י הרב אליהו פדידה – סגן ראש העיר, בין השעות 16.30-18.00.
 
יום ד' ייעוץ מקצועי לעמותות ועסקים, ע"י רו"ח אלון שם טוב, בין השעות 18.00-19.00.
 
לפניות בנושאים מוניציפאליים, ניתן לפנות בכל עת לעוזר ראש העיר, הרב בועז דוכאן, בפקס שמספרו – 03-9078153.