יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

אנ"ש

בשל מי הסער הזה?!

ארגון יד לאחים פותח חזית נגד שר החינוך גדעון סער, שהכשיל הצעת חוק שיכולה היתה להציל עשרות אלפי יהודים תמימים מנפילה אכזרית ברשת המסיון. למה? ככה...

איתן פריד, כ"ג באב תש"ע - 03/08/2010 15:35

לאור הפרסומים האחרונים של כתות המיסיון בדבר 20,000 יהודים שהועברו על דתם מאז קום המדינה, הניחה סיעת ש"ס לאחר מאמצים מרובים, על שולחן ועדת השרים לענייני חקיקה הצעת חוק שנוסחה בידי משפטנים בכירים, בהסכמת שר המשפטים וגובשה על ידי "יד לאחים" לבלימת הפעילות המיסיונרית בארץ, אך למרבה הכאב והתדהמה הצעת החוק שנועדה למנוע את פעולת ציידי הנפשות – המיסיונרים הופלה ע"י שר החינוך גדעון סער בהכוונתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. יו"ר יד לאחים, הגרש"ב  ליפשיץ: "אדמורי"ם ורבנים התמרמרו בפני כי הממשלה תומכת בשמד מעשה יום ביומו!"
 
מזה זמן רב, עמלים במרץ אנשי ארגון יד לאחים, בהכוונתו של יו"ר הארגון, הגרש"ב ליפשיץ שליט"א, להעלות למליאת הכנסת הצעת חוק שתהווה מכשלה – ובסופו של דבר תבלום לגמרי את פעילות השמד המיסיונרית ברחבי הארץ.

לאחר מאמצים מרובים ומייגעים שארכו זמן רב, העלו חברי סיעת ש"ס לדיון בוועדת השרים לענייני חקיקה בכנסת, הצעת חוק האוסרת פעילות מיסיונרית, וכורכת בצידה שלש שנות מאסר בפועל לכל העוסק בה. כאן יש לציין, כי החוק לווה ונוסח כולו, עד קוצו של יו"ד, בידי משפטים בכירים ומומחים, ונכתב בהסכמת שר המשפטים מר יעקב נאמן.
דקות ספורות לאחר שהועלתה הצעת החוק לדיון על שולחן הוועדה, הסיר שר החינוך גדעון סער, בצעד תמוה ובהכוונתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו את החוק, ובכך למעשה טרפד את העלאתו להצבעה במליאת הכנסת.

 בשעה בה מתגאים המיסיונרים בביטאונםJEWISH VOICE MINISTRIE INTERNATIONAL PROPHETIC MAGAZINE כי למעלה מ20,000 יהודים השתמדו והוטבלו לנצרות באה"ק ר"ל, וכי 'ב-19 שנים אחרונות התנצרו יהודים יותר מב-19 מאות שנים שלפניהן', ובשעה בה למעלה ממיליון וחצי ילדים יהודים הלומדים במגזרי החינוך החילוני בישראל, אינם מקבלים חוסן רוחני מתאים אשר יעמוד להם מול הסכנה המיסיונרית ההולכת וגוברת, כאשר שר החינוך  מסרב בתוקף לפניית אנשי יד לאחים בדבר ההכרח על הכנסת אמירת פסוקי "שמע ישראל" למערכות החינוך הכללי,

מצאו ראש הממשלה ושר החינוך לנכון, להלחם דווקא בביטול הצעת החוק שנועדה להציל מאות יהודים הנופלים ר"ל שבי בציפורני כתות המיסיון מידי שנה.

יו"ר יד לאחים אומר בכאב -בתגובה להפלת הצעת החוק, כי למרבה הצער, ראש הממשלה ושר החינוך לא שמעו פעם נוספת למצפונם היהודי, ותחת זאת נכנעו לאנשי המיסיון. הרב ליפשיץ מוסיף עוד, כי בימים האחרונים התמרמרו בפניו אדמורי"ם וגדולי הרבנים כי ממשלת שמד הנלחמת בחירוף נפש בנשמה היהודית, החל מחילולי הקברים באשקלון ויפו, עבור בכפיית תוכניות הליב"ה וחוק הגיור וכלה בהכשלת 'חוק המיסיון' – לא זכורה שנים רבות, וכי, למרבה הצער דווקא בשעות בהם נצרך עם ישראל להתעוררות רחמים רבים מול כל אויביו הקמים עליו, קמים אנשים המוסיפים קטרוגים על עם ישראל, ר"ל.

לדברי אחדים מהרבנים שליט"א, לאור ההתפתחויות האחרונות בהכשלת החוק - יכונס בקרוב דיון דחוף בסוגיה האם ניתן להמשיך ולשבת עוד בממשלת שמד שכזו. יש לציין כי במהלך הישיבה ייחשפו בידי לאחים נתונים מזעזעים נוספים שעדיין לא פורסמו אודות כתות המיסיון והעלמת העין הממשלתית מפעילותם.