יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25/04/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

אנ"ש

כנס המאבק של גדולי ישראל למען קדושת הדורות

את המעמד פארו בהשתתפותם מרנן ורבנן שליט"א, ובראשם מרן הגאון רבי אהרן יהודה לייב שטינמן שליט"א

יוחנן וייסברג, ח' באדר תש"ע - 22/02/2010 14:30
כנס רב רושם התקיים אמש באודיטוריום העירוני בשכונת רמת אלחנן בבני ברק, שם התכנסו והתאספו מנהלי מוסדות התורה והחינוך, בראשות מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א.

המעמד שנערך לאור מאבקם של גדולי ישראל נגד נגע האינטרנט הפרוץ ובסימן של הבטחת שמירת קדושת הדורות, זכה לתמיכה מלאה של כל גדולי ישראל, כאשר גם אלו שנמנע מהם להשתתף אישית שלחו מכתבי תמיכה וברכה באמצעות שליחים, וסמכו את ידם על החלטות הכינוס.

המעמד הכביר נפתח באמירת מזמורי תהילים ע"י קהל המנהלים, כשהמנהל הרב זאב וולף שליט"א מנכ"ל סמינר הרב וולף בבני ברק עובר לפני התיבה כשליח ציבור.

המנחה הרב יעקב ולצר מזכיר מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל ומנכ"ל סמינר לבנות ויז'ניץ הציג בדבריו את מטרות הכינוס. והזמין את המשפיע הגה"ח רבי אהרן טוסיג שליט"א מנהל רוחני בישיבת אלכסנדר לפתוח את סדר הנאומים.

לאחר מכן נשא דברים מרן הגאון רבי מיכל יהודה לפקוביץ שליט"א, כשבקול בכי הסביר את הסכנה הגדולה לקדושת הדורות, הטמונה בשימוש באינטרנט הפרוץ.

בקשב רב האזינו ציבור המנהלים ואנשי החינוך לדבריו הנוקבים של כ"ק מרן בעל שבט הלוי שליט"א שהבהיר באופן ברור ונחרץ את עקרונות ויסודות ההלכה המחייבת את הנזירות והזהירות בשימוש באינטרנט.

המחנך הרב אורי ברנדוויין שליט"א מנהל רוחני של ת"ת חוות דעת בירושלים ודרכי אבותינו במודיעין עילית הביא את דבריו של מרן הגאון רבי יוסף שלום אלישיב שליט"א, כפי שמסר למחנכים כאשר הגיעו להזמינו לכינוס.

הס הושלך בקהל בעת אשר מרן הגאון רבי ניסים קרליץ שליט"א גאב"ד רמת אהרן ובית דין בני ברק עורר בדברים קצרים על החובה בשימוש באינטרנט לפי כללי ההלכה והסייגים שנקבעו למען קדושת הדור.

הגאון רבי פנחס פרידמן שליט"א ראש רשת הכוללים דחסידי בעלזא שהגיע בשליחות קודש של כ"ק האדמו"ר מבעלזא שליט"א, הקריא את מכתב הקודש בו עמד כ"ק האדמו"ר מבעלזא שליט"א על גודל הסכנה והצורך לפעול להצלת הדור.

דברים נלהבים שנאמרו בסערת נפש ובכאב לב נשא כ"ק הרה"צ רבי ישראל הגר שליט"א בנו הגדול של כ"ק האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א.

הגאון רבי משה צדקה שליט"א ראש ישיבת פורת יוסף בירושלים עורר את הקהל באמרו שיש להתחייחס לאינטרנט הפרוץ כאל מחלה מסוכנת ומדבקת רח"ל, שכל אחד רץ לחסן עצמו מחשש לבל יתקף חלילה אף הוא.

דממה עברה על הקהל בעת אשר ראש הישיבה מרן הגאון רבי אהרן יהודה לייב שטינמן שליט"א פתח בדברים, מכאב לבו זעק על התדרדרות הנוראה של הדור. וביאר באופן נחרץ את החוב שיש לכל אחד ואחד מהמחנכים בשעה גורלית זו.

לסיום הוקראו החלטות הכנס שהועברו וקבלו את אישורם של מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א, ע"י הרה"ג אליהו פרידלנדר שליט"א.

את המעמד פארו בהשתתפותם מרנן האדמו"רים מגור, צאנז, ובאיאן שליט"א, ומרנן הגאונים, רבי חיים קנייבסקי, רבי חיים וואזנר, ועוד שורה ארוכה של רבנים, דיינים, ואנשי שם.
אליהו קובין
  [צלם]

אליהו קובין
  [צלם]

אליהו קובין
  [צלם]

אליהו קובין
  [צלם]

אליהו קובין
  [צלם]

אליהו קובין
  [צלם]

אליהו קובין
  [צלם]

אליהו קובין
  [צלם]

אליהו קובין
  [צלם]

אליהו קובין
  [צלם]

אליהו קובין
  [צלם]

אליהו קובין
  [צלם]

אליהו קובין
  [צלם]