יום שלישי ח' בניסן תשפ"ד 16/04/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

אנ"ש

הילד החולה גרם לשבת של מנוחת הנפש למשפחה שלימה

ארגון 'רפואה וחיים' שבתו במלון גלי צאנז בנתניה, ציינו את יום פטירתו של מייסד הארגון ואף ערכו מסיבת -טרום-פורים גדולה

יוחנן וייסברג, ח' באדר תש"ע - 22/02/2010 08:54

שבת מרגשת ומיוחדת במינה נערכה במלון גלי צאנז בפאתי קרית צאנז בנתניה. ארגון 'רפואה וחיים' שציין אמש את יום פטירתו של מייסד הארגון הרב חיים פישר ע"ה, יוזם ומיישם שבתות הנופש לילדים חולים, ארגן השבת 'שבת נופש' לילדים החולים בניוון שרירים.


'רפואה וחיים' מקיים מעת לעת שבתות בהם לוקחים את הילדים החולים למקומות נופש ועושים להם פעילויות, כשבני המשפחה נחים מהעבודה הקשה בטיפול בילדים.


מאה ילדים התארחו השבת במלון, כאשר הוא מוסב לבית חולים של ממש, כולל רופאים, אחיות, ו-2 מדריכות צמודות לכל ילד.


בשעות המוקדמות של ערב שבת, התקשר אחד ההורים לרכז הפעילות והודיע לו כי הילד שלו לא יוכל להשתתף בשבת משום שנדבק ב'חזרת' והוא עלול להדביק ילדים נוספים.


הרכז, שתכנן היטיב את הפעילות, החליט לא לוותר על המקום שהתפנה ומיד ערך הגרלה כדי לארח ילד אחר. הפור נפל, ובהגרלה יצא ילד החולה בתסמונת דאון. הזמן דחק והמלאכה מרובה. התקשרו להורי הילד כדי לבשר להם כי הם באים לאסוף אותו.


האב החל לבכות בטלפון.


מדוע אתה בוכה, שאל אותו הרכז. והסיפור שהיה, כפי שסופר על ידי האבא: "תכננתי לעשות חלאקה לבני במירון ונסעתי עם משפחתי. ביקשתי ממשפחה אמנת לטפל בילדי וכשהיינו כמעט במירון, התקשרו מאותה משפחה כדי להודיע שהם לא מסוגלים לטפל בילד שעושה הרבה בעיות. עכשיו אנחנו בדרכנו חזור, אתם פשוט מצילים אותנו, זו השגחה פרטים שלא חווינו המון זמן..."רכז הפעילות התרגש יחד עימו, והודיע לו שהוא יכול להישאר במירון.


במוצאי שבת נערכה מסיבת טרום-פורים ענקית באולם המלון, כשאברכי קרית צאנז מגיעים מחופשים. שעות ארוכות רקדו האברכים עם הילדים, ששמחו מאוד מהמעמד המרגש.