יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

אנ"ש

חולקו פרסי הצטיינות לתלמידי ישיבת "חכמי לובלין

רשת "ספרי אור החיים" נטלה את חסותה על האירוע ותרמה ספרים יקרי ערך לתלמידי הישיבה המצטיינים

עקיבא גוטליב ט"ו בכסלו תש"ע - 02/12/2009 14:02
מעמד מרומם בראשות כ"ק מרן בעל שבט הלוי שליט"א, בנו הגאון רבי חיים מאיר הלוי ואזנר שליט"א וצוות רבני ישיבת חכמי לובלין שליט"א, התקיים השבוע אירוע מרגש ומפואר לכבודה של תורה, בו חולקו פרסי ספרים יקרי ערך, מתנת רשת "ספרי אור החיים", למצטייני הישיבה קטנה שעמדו בהצלחה בכור המבחן על מסכת בבא קמא עם מפרשים.
 
את המעמד פיארו בנוכחותם ציבור נכבד של תלמידי חכמים מתלמידי הישיבה לדורותיה, אשר זכו להכניס לישיבה בנים ונכדים המתחנכים בדרך המיוחדת המאפיינת את הישיבה הקדושה שקנתה לה שם של כבוד בכותל המזרח של עולם הישיבות.
 
במהלך הערב הוזמנו מנהלי רשת "ספרי אור החיים", ר' יעקב ביבלה ור' שאול נוסבוים, לקבל את ברכתו האישית של מרן הגר"ש ואזנר שליט"א, כהוקרה מיוחדת על נדיבות ליבם בהענקת החסות לאירוע המיוחד, בתרומת הספרים היקרים לתלמידים המצטיינים.
 
שיאו של המעמד היה נאומו המרגש של מרן הגר"ש ואזנר שליט"א שנאמרו בקשב רב בענין "שמחת התורה" דאין שמחה בלא תורה ואין תורה בלא שמחה, כשבסיומו איחל לכל המשתתפים שמחה אמיתית מתוך נחת והרחבה.

לאחר מכן נשא דברים הגאון רבי חיים מאיר וואזנר שליט"א, ובסיום הוזמנו כל התלמידים בזה אחר זה לקבלת פרס ההצטיינות מרשת "ספרי אור החיים".
 
יצוין, כי תרומת רשת "ספרי אור החיים" זו הינו המשך לפעילויותיה הברוכות של מנהלי הרשת שזכתה למעמדה המוביל בספרות התורנית עם הוצאת "ש"ס וילנא החדש" ו"משניות וילנא החדש", ששמה לה למטרה לעמוד לימינם של ארגונים ומוסדות תורה הפועלים לעידוד ולחיזוק לימוד התורה בהתמדה, הן בקרב צעירי הצאן באמצעות ארגון "אנחנו וצאצאינו" והן בקרב בני הישיבות הקדושות, וזאת, מתוך מטרה אחת ויחידה "להרבות בהאדרת והפצת התורה והרבות חסד".

יהודה פרקוביץ
  [צלם]
יהודה פרקוביץ
  [צלם]
יהודה פרקוביץ
  [צלם]
יהודה פרקוביץ
  [צלם]
יהודה פרקוביץ
  [צלם]
יהודה פרקוביץ
  [צלם]
יהודה פרקוביץ
  [צלם]
יהודה פרקוביץ
הכנס את שם התמונה [צלם]
יהודה פרקוביץ
  [צלם]
יהודה פרקוביץ
  [צלם]
יהודה פרקוביץ
  [צלם]
יהודה פרקוביץ
  [צלם]