יום חמישי י"ח באדר ב תשפ"ד 28/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

מבוי סתום בנושא ההתנחלויות

שר החוץ אביגדור ליברמן ושרת החוץ האמריקנית הילרי קלינטון, לא הגיעו להסכמה על דרישת ארה"ב להפסיק את הבנייה בישובים היהודיים בשטחים. בפגישה בין השניים, שהוגדרה כ"פגישה טובה", סיכמו שרי החוץ להמשיך להידבר באמצעות השליח ג'ורג' מיטשל

איתן פריד כ"ו בסיון תשס"ט - 18/06/2009 07:23
ארצות-הברית שבה וקוראת לישראל להקפיא את הבנייה בישובים היהודיים בשטחים באופן מיידי, ולא להמתין לתוצאות המשא-ומתן המדיני עם הרשות הפלשתינית. בפגישה שקיים אמש (ד') שר החוץ, אביגדור ליברמן, עם שרת החוץ האמריקנית, הילרי קלינטון, שבה קלינטון על דרישתה להפסיק את הבניה. ליברמן סירב.
 
בשיחה בין השניים דרשה קלינטון לעצור באופן מיידי את ההתנחלויות. ליברמן הגיב: "יש לנו הבנות עם הממשל הקודם בנושא. אנשים נולדים ואנשים מתים ביהודה ושומרון ואי-אפשר להקפיא הקפאה מוחלטת את ההתנחלויות. עמדתנו ברורה". קלינטון הגיבה: "אין הסכם כתוב או בעל-פה מתקופת הנשיא בוש שאושר על-ידי מישהו מהמשתתפים האמריקנים".
 
הויכוח בין השניים הסתיים ללא הסכמה כלשהי, אולם קלינטון הדגישה, כי הנושא יידון בהמשך מגעיו של השליח ג'ורג' מיטשל בישראל. "יש דאגות רבות שנבחן אותן בשבועות הקרובים. מיטשל נכנס לפרטים ובודק לאן ישראל והפלשתינים מוכנים להתקדם יחד", אמרה.
 
עם זאת, בוושינגטון הגדירו את הפגישה בין ליברמן לקלינטון כפגישה טובה, למרות אי ההסכמה בנושא הקפאת הבנייה.
  1. 3. ל-1,2
    קבל עם 18/06/2009 11:59
    כל מילה- פנינה
    אבל היכן ביערות נלך לחפש את האינדיאנים? הם הכחידו כמעט את כולם, ולנו מנופפים עם 'דורא'אחד מבוים
  2. 2. שיחזירו את אמריקה לאינדיאנים
    שמואל 18/06/2009 10:35
    שקודם יחזירו את אמריקה לאינדיאנים, ואז אנו נשקול האם לדרוש שיחזירו לנו את כל הארץ המובטחת לנו מבורא עולם.
  3. 1. אין שום מבוי סתום
    הראל 18/06/2009 08:35
    אין שום מבוי סתום, המבוי הסתום הוא רק בתוך ממשל ארה"ב והשמאל הקיצוני וההזוי, הציבור הכללי בישראל שפוי ולא נמצא במבוי סתום. אנחנו יודעים מה אנחנו רוצים, לבנות לבנות ולהמשיך לבנות. זאת בניגוד לערבים שהיו כאן שנים ארוכות ולא ניקוי שדה טרשים אחד.