יום חמישי י"ח באדר ב תשפ"ד 28/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

אחמדינאג'ד ניצל מהתנקשות

מטען חבלה שהושלך הבוקר לעבר נשיא איראן לא הצליח לפגוע בו, והצורר המשיך בסדר יומו כרגיל. מוקדם יותר השבוע רמז הנשיא כי בידו מידע על כוונה של ישראל לפגוע בו. "הציונים שלחו אנשים להתנקש בחיי".

איתן פריד, כ"ד באב תש"ע - 04/08/2010 11:15

פספוס הסטורי: הצורר האיראני כמעט מת הבוקר, אלמלא המטען לא היה מחטיא את מטרתו ומחסל אותו במקום. גופי תקשורת באיראן מדווחים כי רימון יד או מטען חבלה שהושלך לעבר השיירה הנשיאותית של נשיא איראן מחמוד אחדינאג'ד החטיא את מטרתו, ובתקרית נפגעו רק כמה מיושבי רכב אחר שבשיירה. מאוחר יותר פרסמה לשכתו אישור על כך שאכן נערך נסיון התנקשות בנשיא.


הנשיא היה מטרה לנסיון הנקשות בעת שעשה את דרכו משדה התעופה לנשיאת נאום באצטדיון בעיר המדאן שבמערב המדינה.


מוקדם יותר השבוע רמז הנשיא האיראני על כך שבידו מידע על כוונותיה של ישראל לפגוע בו. שלשום אמר אחדינאג'ד כי "הציונים שלחו אנשים להתנקש בחיי. תראו כמה חסרי אונים הם. הם חיסלו איראנים רבים".