יום חמישי י"ח באדר ב תשפ"ד 28/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

סטודנטים ערביים התפרעו בחיפה

שוטרים נפצעו בהתפרעות של סטודנטים ערביים באוניברסיטה המעורבת חיפה. הסטודנטים היהודיים באוניברסיטה מצדדים בעד צה"ל, והערביים מפגינין ומכפישים את מערכת הבטחון. השוטרים נפצעים

איתן פריד, י"ח בסיון תש"ע - 31/05/2010 16:20

התפרעות מבית: רפ"ק רון ממשטרת חיפה שפיקד על כוח המשטרה בהפגנת הסטודנים באוניברסיטת חיפה נפצע בראשו. הקצין בראש הכח הגיע במתכונת מצומצמת לפקח על הפגנה שהתקיימה ללא אישור משטרתי, כשלפתע התקלחו העניינים והשוטרים הותקפו על ידי מאסות של סטודנטים ערביים שמחו על ההיתקלות הקשה של צה"ל עם אנשי המשט הימי בלב הים. המשטרה הוזעקה על ידי הנהלת האוניברסיטה.

"היגענו כח קטן להפגנה שגרתית באוניברסיטה בעקבות האירועים בלב ים אולם מהר מאוד כמות המפגינים גדלה והגיעה למאות מספר רפ"ק רון ממשטרת חיפה תוך כדי פעילות נגד ההפגנה שהפכה לאלימה הותקף רפ"ק רון ע"י אחד המפגינים שקפץ עליו והוא נחבל בראשו", כך נמסר ממשטרת מחוז חיפה.

Flash 90
 [צלם]

תוך כדי שהוא מדמם ובגדיו מוכתמים בדם פונה השוטר ע"י שוטרים מכח המשימה במהירות לחדר המיון בבית החולים כרמל שם הוא טופל ע"י צוות הטראומה.

שוטרים נוספים נפצעו במקום ופונו לקבלת טיפול רפואי. מול הפלג הערבי באוניברסיטה התקוממה קבוצת סטונדים יהודיים במקום שקראה בזכות צה"ל והניפה דגלי ישראל.

סטודנטית ערבייה במקום אמרה, כי הגיעה למחות על "הפלישה של צה"ל על הספינות במשט ועל ההתנהגות הברוטלית, המנוגדת לחוקים הבינלאומיים. הסטודנטים הערבים פלסטינים ביקשו לנצל את זכותם למחות, אבל פה נחשפת גם ההתנהגות הברוטלית של הנהלת האוניברסיטה, שאינה מאפשר מחאה לגיטימית ואף מזמינה את המשטרה להיכנס לקמפוס". ההפגנה התקיימה למרות האיסור שהטילה עליה הנהלת האוניברסיטה.

מנגד, יו"ר אגודת הסטודנטים בחיפה, רועי בן-שלוש, שהפגין יחד עם הצד הישראלי במקום אמר, כי ההפגנה היא בעצם תוצאה של גורמים חיצוניים לגרור את המוסד האקדמי ואת ישראל בכלל להתלהטות מיותרת: "זה לא הזמן להפגין, שני הצדדים יכולים לכבד ולהרכין ראש לנוכח מה שהתרחש. בוודאי שלא ציפינו שייפגעו אזרחים וצר לנו על החיילים שנפצעו, אך אם זה היה משט של שלום, הוא לא היה נגמר כך".

הקצין שנפצע נחבל בראשו ונחתך. "במזל גדול הפגיעה  נעצרה בעצם הגולגולת,ובהחלט הוא ניצל מפגיעה קשה הרבה יותר", דיווח ד"ר בן דוב מבית החולים כרמל שטיפל בו. "השוטר טופל והתבקש להשאר מספר שעות לטיפול והשגחה, אולם היא התעקש בתום הטיפול לחזור לשטח אל השוטרים שלו".
  1. 2. המדינה פשטה רגל
    יעקב 01/06/2010 12:42
    פעם היה אידיאל היום הכל על הפנים אין מוטיבציה נותנים חופש ביטוי והרס לשמאלנים ולערבים וזו התוצאה
    רואים שיש כאן תהליך על טבעי
    אולי זה קץ שמגיע?
  2. 1. ממשיכים לאפשר לערבים להשתולל שוב ושוב
    אייל 01/06/2010 09:40
    פשוט ביזיון שהם עושים מה שבא להם ונתקלים ביד רכה.