יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

שני ערבים חשודים בריגול

הותר לפרסום: השב"כ עצר במהלך השבועיים האחרונים שני ערבים-ישראלים, ד"ר עומר סעיד, תושב כפר כנא ופעיל פוליטי בתנועת בל"ד, ואמיר מח'ול, יו"ר הוועד להגנה על החירויות מטעם ועדת המעקב, בחשד לריגול

ראובן שטיין, כ"ו באייר תש"ע - 10/05/2010 15:30
הותר לפרסום: השב"כ עצר במהלך השבועיים האחרונים שני ערבים-ישראלים, ד"ר עומר סעיד, תושב כפר כנא ופעיל פוליטי בתנועת בל"ד, ואמיר מח'ול, יו"ר הוועד להגנה על החירויות מטעם ועדת המעקב, בחשד לביצוע עבירות ביטחוניות חמורות, ובכלל זה ריגול חמור ומגע עם סוכן חוץ מטעם החיזבאללה.

ב-24 באפריל, המשטרה פשטה על ביתו של ד"ר סעיד, ערכו חיפוש בביתו ובמקביל עצרו אותו. על פרטי הפרשה הוטל צו איסור פרסום גורף ואיסור מפגש עם עו"ד, שהסתיים רק אמש (א') בשעות הלילה.

סעיד עוסק ברפואה אלטרנטיבית והוא פעיל פוליטי מוכר. הוא נחקר מספר פעמים ואף נמנעה יציאתו מהארץ בכמה הזדמנויות בעקבות פעילותו הפוליטית.

ביום חמישי שעבר, נעצר מח'ול בביתו בחיפה. אשתו סיפרה לכלי תקשורת כי כוח משטרתי גדול הגיע לבית סמוך לשעה שלוש לפנות בוקר ועצר את בעלה. בביתו של מח'ול נערך חיפוש מקיף, שכלל החרמת חומרים, ועליו נאסר להיפגש עם עו"ד.

אחיו, ח"כ לשעבר עיסאם מח'ול (חד"ש), סבור כי הפרשייה מנופחת על ידי המשטרה ומדובר ברדיפה פוליטית בשל פעילותו של אחיו בארץ ובחו"ל נגד מדיניות האפליה והגזענות כלפי הציבור הערבי בארץ.