יום שלישי ט"ו בניסן תשפ"ד 23/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

בגלל נַפָּץ: לקה בליבו ומת

עובד במפעל בבית שאן לקה בליבו ומת במקום עבודתו, לאחר שעמיתו זרק לעברו נַפָּץ. המשטרה עצרה את החשוד ועובדת נוספת, שלפי החשד סיפקה את הנפץ . "אנו בוחנים מול הפרקליטות את המשך צעדינו מול הצעיר שנעצר בחשד לגרימת מוות ברשלנות", אמרו במשטרה

ראובן שטיין, כ"ב באייר תש"ע - 06/05/2010 15:00
עובד במפעל טירת הצבי בבית שאן בן 63, התמוטט הבוקר (ה') לאחר שלקה בליבו במקום עבודתו, ומת. האיש לקה בליבו לאחר שעמיתו לעבודה השליך לעברו נפץ. החשוד, בן 25, ועובדת נוספת, בת 37, שככל הנראה סיפקה את הנפץ למשליך, נעצרו על ידי השוטרים לחקירה.

בשעות הבוקר התקבלה קריאה במוקד מד"א, על אדם שלקה בליבו והתמוטט. הם מיהרו לזירה כדי להעניק טיפול ראשוני, אך האיש מת בעודו במפעל. לאחר מכן הוזעקה המשטרה כדי לחתום על שחרור הגופה אך עירנותם של השוטרים שהגיעו למקום, הביאה לכך שגילו סימני נפץ בסמוך לגופה.

שני השוטרים, עידו שחר ואבי יהושע, תחקרו את העובדים. מחקירה ראשונית עלה כי זמן קצר לפני שהתמוטט העובד, עובד נוסף השליך לעברו את הנפץ.

למרות שאמר לשוטרים כי זה היה בסך הכל משחק, העובד עוכב בחשד לגרימת מוות ברשלנות. "אנו מתייחסים לאירוע בחומרה רבה", אמר ממלא מקום מפקד תחנת בית שאן, רב פקד דימה רווה.

"נבדוק אם העובדת מכרה או נתנה את הנפצים ומדוע הייתה ברשותה כמות גדולה כל כך של נפצים שאסורים להחזקה על פי חוק", הוסיף רפ"ק רווה. "במקביל, אנו בוחנים מול הפרקליטות את המשך צעדינו מול הצעיר שנעצר בחשד לגרימת מוות ברשלנות".