יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

מנכ"ל עיריית בית שמש נעצר

משטרת ישראל עצרה הבוקר את מנכ"ל עיריית בית שמש, עו"ד מתי חותה, בחשד למעורבותו בפרשת הולילנד. חותה כיהן בעבר כיו"ר הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה בירושלים והיה ממונה על מחוז ירושלים במשרד הפנים. יובא לביהמ"ש להארכת מעצרו

ראובן שטיין, כ"א באייר תש"ע - 05/05/2010 14:53
עצור נוסף בפרשת הולילנד: משטרת ישראל עצרה היום (ד') את עו"ד מתי חותה, מנכ"ל עיריית בית שמש, בחשד למעורבותו בפרשת הולילנד. עו"ד חותה יובא בהמשך היום לבית משפט השלום בראשון לציון להארכת מעצרו.

בתפקידו הקודם היה מעורב חותה באישורי הבנייה שניתנו ליזמי הפרויקט, כאשר כיהן כיו"ר הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה במחוז ירושלים בין השנים 1999 ל-2006.

במסגרת הוועדה, אושרה תוכנית הבנייה במתחם הולילנד. במקביל לתפקידו כיו"ר הוועדה, הוא כיהן גם כממונה על מחוז ירושלים במשרד הפנים. לפני כשנתיים פרש חותה ממשרד הפנים ומונה למנכ"ל עירית בית שמש.

לפני כשבוע וחצי, נעצרה שולה זקן עם נחיתתה בנתב"ג ונלקחה ישירות מן המטוס לחדר החקירות. פרשיה זו ממשיכה להסתעף, אך נדמה כי התקשורת מחכה לטרף הגדול, ליום בו חוקרי המשטרה יבקשו לזמן את ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, לחקירה בנושא.