יום חמישי י"ח באדר ב תשפ"ד 28/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

"עיתון אידיוט קולט כל דבר קטן ושם ככותרת"

ליברמן מגחך מול הפרסומים השונים לפיהם יש לו חלק בפרשה ומגיב בציניות מובהקת: "אני בחברה מכובדת עם הרב עובדיה יוסף, אז אני שמח שלא שכחו אותי". הרב אברהם יוסף, בנו של הגר"ע, הגיב בחריפות ותקף בנמרצות את התקשורת העוינת. בפנים: כל התגובות

ראובן שטיין, י"ב באייר תש"ע - 26/04/2010 17:51
"בימים האחרונים הייתי כל כך מאוכזב, כל כך הרבה פרשות, הולילנד, מנהל מקרקעי ישראל, חטיפת שתי נשים, ושמי לא שורבב לאף פרשה, זה פשוט לא יכול להיות", בדברים אלו פתח היום (ב') שר החוץ אביגדור ליברמן את ישיבת סיעתו, ישראל ביתנו.

בציניות מובהקת, הוסיף ליברמן כי "היום שמחתי לשמוע סוף-סוף שיש פרשה אחת לפחות שהצליחו לשרבב לתוכה את שמי לא פעם ראשונה, ואני בטוח שלא בפעם האחרונה. אני בחברה מכובדת עם הרב עובדיה יוסף, אז אני שמח שלא שכחו אותי".

שמו של ליברמן ושל מרן הגר"ע יוסף שליט"א עלה לכותרות בשל התבטאות של עורך דינו של מאיר רבין, דמות מפתח בפרשה, שאמר כי מרשו נשאל על ידי החוקרים האם נתן שוחד לרב עובדיה, לליברמן ולאנשים נוספים.

עוד בנושא:

גם במפלגת ש"ס יש מי שהגיב לדברים. בראיון לתקשורת אמר ח"כ ניסים זאב כי הוא חושב שהמשטרה מאבדת כיוון. לדבריו, "כל החקירה מתנהלת בצורה פרובוקטיבית, התנהלות כזו אינה מקובלת באף מקום בעולם. מדוע חקירת משטרה לא יכולה להתנהל בצורה מקצועית ועניינית בלי להעלות כל הזמן הכפשות שפוגעות באנשי ציבור ובגדולי ישראל?", שאל זאב בכאב גלוי והוסיף: "הדברים הללו הם עורבא פרח והבל שאין בהם ממש. צריך להיזהר שלא לפגוע בגדולי ישראל. במסכת אבות נאמר כבר 'היזהר בגחלתן שלא תיכווה'. זה לא איום אישי, אבל צריך להיזהר. מדובר בגדול ישראל שהוא מרן של כל עם ישראל".

משטרת ישראל הגיבה לפרסומים: "השמות שהוזכרו על ידי העו"ד לא הופיעו ולא הוזכרו בהודעות משטרת ישראל או בדיוני הארכת המעצר בבית המשפט. אנו מבקשים כי דברי העו"ד לא ייוחסו למשטרת ישראל, חוקריה או מי מטעמה".

בעקבות הטענות החמורות, התראיין בצהרי היום (ב') הרב אברהם יוסף, רבה של חולון ובנו של הרב עובדיה יוסף, לרדיו קול חי והדף את הדברים.

"כל דבר קטן שאיזה טיפש זורק לחלל האוויר עיתון אידיוט קולט ושם ככותרת. כבודו של אבי מורי יקר. אם כאן אין הסתה, אם כאן אין ניסיון לרצח אופי, מה נשאר עוד. הפכנו להיות במדינה שלנו סדום ועמורה, אין סוביודיצה, אין חוקים, אין משפטים, יש עליהום. בחודשיים האחרונים אני מרגיש שכל דבר שיש בו איזשהו סממן דתי מיד מעלים אותו לאוויר וזה נועד לשרת אך ורק את הפוליטיקה החולה במוחם של שונאי דת ולא יותר מזה"

בתגובה לשאלת המראיין האם מאדירים את חלקם של חשודים שיש להם כיפה על הראש בפרשיות מהסוג הזה, הגיב הרב יוסף בנחרצות: "ברור, בלי שום ספק. יש כאן שתי דיקטטורות במדינה - התקשורת ומערכת המשפט. כל חף מפשע הופך לעבריין בעל כורחו, בימים ההם אין מלך בישראל, איש העקום בעיניו יעשה".