יום שלישי ט"ו בניסן תשפ"ד 23/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

הטיסות מתחדשות למרות האפר

חברת 'אל על' תחדש את טיסותיה לחלק מהיעדים באירופה. היום יצאו מנתב"ג שתי טיסות ללונדון ולפריז. כמו כן תטוס 'אל על' לווינה, בודפסט ומרסיי. חשש: ענן וולקני חדש בדרך לבריטניה

אהרן שיין, ו' באייר תש"ע - 20/04/2010 10:20
לאחר הערכת מצב מיוחדת הוחלט הבוקר ב'אל על' לחדש את פעילות החברה למספר יעדים באירופה וביניהם פריז ולונדון. כבר הבוקר ימריאו שתי טיסות ללונדון. בהמשך היום צפויות לצאת שתי טיסות לפריז.

בנוסף, 'אל על' מתכוונת להחזיר היום לישראל מטוס של החברה השוהה בנמל התעופה לוטון ליד לונדון כבר מיום חמישי אז פרץ המשבר בענף התעופה כשעל סיפונו ישראלים שנתקעו בבריטניה ובמקומות אחרים ומבקשים לשוב ארצה.

'אל על' מתכוונת להציע לנוסעיה להמריא מנקודות נוספות באירופה במהלך היום ובהן, מרסיי, וינה ובודפסט. כמו כן, בשעה 02:00 לפנות בוקר צפוי להמריא מטוס 'אל על' ממוסקבה לישראל. לעומתז את בוטלו טיסות 'אל על' שתוכננו להיום למספר יעדים – סנט פטרבורג, צריך, מיכן, ברלין, ז'נבה, בריסל, ברטיסלאבה, מילאנו, וורשה ופרנקפורט. כמו כן, גם חלק מהטיסות המתוכננות לפריז בוטלו בשל שינוי בלוחות הזמנים של שדה התעופה בפריז.

ב'אל על' קוראים לציבור הטסים לוודא טרם יציאת מהבית האם טיסתם אכן יוצאת בזמן. ברשות שדות התעופה קוראים לטסים להגיע מוקדם יותר עקב עומס צפוי.

ענן וולקני חדש בדרך לבריטניה

ובינתיים בבריטניה לאחר שכבר היה נראה שהרע ביותר מאחור, הודיעה הרשות להבריטית לבקרת תעופה, כי ענן וולקני חדש שנע מכיוון איסלנד מתרגש על שמי הממלכה והוא עשוי להביא לסגירה מחודשת של נמלי התעופה בבריטניה.

על פי הערכות המומחים, מדי יום נגרם לחברות התעופה הפסד של כ-200 מיליון דולר, עקב השבתת התנועה האווירית.