יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

סיכום אירועי השבת

השבת, פרשת תזריע מצורע, חלפה לה בשקט יחסי ולא נרשמו אירועים חריגים בארץ ישראל. עיקרי החדשות: נמלי התעופה באירופה נסגרים בשל התפרצות הר הגעש, מסוק התרסק בהאיטי, אופנוען נהרג בכביש 6, פצצות מרגמה לעבר ישראל. צפו בכל המבזקים

ראובן שטיין, ג' באייר תש"ע - 17/04/2010 23:34

שבוע טוב לגולשי 'טוג': אנו מתכבדים להגיש בפניכם סיכום אירועי השבת. השבת, פרשת תזריע מצורע, חלפה לה בשקט יחסי ולא נרשמו אירועים חריגים בארץ ישראל. עיקרי החדשות מתבססים על התפרצות הר הגעש באיסלנד לפני שלושה ימים. שיהיה לכולנו שבוע טוב, ושנתבשר אך ורק בשורות טובות.

האיטי: התרסק מסוק בצבא ספרד

דובר מטעם משלחת האו"ם בהאיטי הודיע כי מסוק של צבא ספרד התרסק בשטח פתוח כ-50 ק"מ מעיר הבירה פורט או-פראנס. ארבעה חיילים ספרדים נהרגו בהתרסקות. נסיבות ההתרסקות אינן ידועות בשלב זה.

סין: מניין ההרוגים עלה ל-1,114
דיווח בתקשורת המקומית בסין: מניין ההרוגים ברעידת האדמה שפקדה את טיבט לפני שלושה ימים עלה ל-1,114. על פי הדיווח, 417 בני אדם עדיין מוגדרים נעדרים. מרכזה של רעידת האדמה החזקה היה במרחק של 380 ק"מ מדרום מזרח לגולמאד, העיר הגדולה ביותר במחוז צ'ינגהאי, שבחבל טיבט.

יתיר: נמצאה הגופה השלישית של אחד הצעירים שטבעו במאגר המים
צוללני משטרת המחוז הדרומי מצאו את גופתו של הצעיר השלישי, בן ה-23, שטבע אמש במאגר המים ביער יתיר שבדרום הר חברון, יחד עם שני בני דודיו, בן 16 ובן 17. במשטרה בודקים האם השלושה נכנסו למאגר המים כדי לשחות, בניגוד להוראות ולשילוט במקום, או שהחליקו פנימה בשוגג.

אופנוען בשנות ה-50 לחייו מת בתאונת דרכים בכביש 6
רוכב אופנוע בשנות ה-50 לחייו מת בתאונת דרכים בכביש 6, סמוך למחלף נחשונים. צוות של מד"א ירקון ניסה לבצע בו פעולות החייאה, אך לבסוף נאלץ לקבוע את מותו.

אירופה: נמלי תעופה ממשיכים להיסגר
חלק משדות התעופה במזרח אירופה נסגרו בעקבות ענן האפר שמכסה את מערב אירופה. ראו ידיעה נרחבת בנושא נמלי התעופה באירופה בחדשות 'טוג'.

אובמה ביטל השתתפותו בלוויית נשיא פולין
מהבית הלבן נמסר כי הנשיא ברק אובמה ביטל נסיעתו להלוויתו של נשיא פולין, לך קאצ'ינסקי, בשל ענן האפר.

קנצלרית גרמניה נסעה במכונית מרומא לברלין
קנצלרית גרמניה, אנגלה מרקל, עשתה את דרכה מאיטליה לגרמניה במכונית, לאחר שמטוסה ששב מוושינגטון נאלץ לנחות ביום שישי בליסבון במקום בברלין בשל ענן האפר. בעקבות סגירתם של שדות התעופה בגרמניה הוטסה מרקל לרומא ומשם הגיע לברלין בנסיעה במכונית.

פמלייתו של פרס לצרפת – תקועים באירופה
המשלחת שהתלוותה לנשיא המדינה שמעון פרס בביקורו בצרפת נתקעה באירופה בשל ענן האפר. נשיא המדינה חזר ארצה ביום שישי לפנות בוקר, אולם חלק גדול מפמלייתו הכוללת גם את היועץ המדיני, יועץ נוסף וקבוצת מאבטחים נותרה מאחור.

יוון: המשטרה מצאה 195 ק"ג חומר נפץ
המשטרה ביוון מצאה 195 ק"ג של חומר נפץ שהוחבאו אצל אדם החשוד כי היה חלק מקבוצת הגרילה הגדולה ביותר במדינה, שחבריה נעצרו בשבוע שעבר. לדברי השוטרים, כמות חומר הנפץ שנמצאה הייתה יכולה לגרום לקריסתו של בניין בגובה שש קומות.

בשעות האחרונות: פצצות מרגמה לעבר ישראל
מספר פצצות מרגמה שוגרו מרצועת עזה לשטח ניר עוז, עין השלושה וקיבוץ כיסופים. לא דווח על נפגעים או על נזק .